Grtz
We zien het wel dalijk misschien ook nog wel een downburst Zo te zie krijgt het noord-oosten van Frankrijk het meeste.
Grtz
Kaartje MeteoAlarm | Gewijzigd: 22 juni 2008, 10:54 uur, door weerfan16
het gaat allemaal wat sneller en de convergentie lijn licht nu al over het oosten van het land.
nu maar hopen dat het koufront nog wat leuks gaat brengen.
temperatuuren lopen goed op en er zit een mooi gebied met opklaringen voor het KF.
we gaan het zien.
Wij gaan straks even in het oosten kijken, dus hoop toch wel dat het door gaat zetten!
Is onweer-online eigenlijk al op je mobiel te krijgen met wappen ofzo??
de wind neemt hier nu wel in eens heel erg sterk toe... vanuit het niets!!! Het lijkt te gaan beginnen?!?!
Wij gaan straks even in het oosten kijken, dus hoop toch wel dat het door gaat zetten!
Is onweer-online eigenlijk al op je mobiel te krijgen met wappen ofzo??
de wind neemt hier nu wel in eens heel erg sterk toe... vanuit het niets!!! Het lijkt te gaan beginnen?!?!
Als het goed is kan je o-o gewoon op je mobiel krijgen En wappen gaat ook.
als ik nu mijn hoofd omdraai dan kan ik geen hoogte krijgen van de lucht, het is licht grijs/wit, een uur geleden scheen de zon, maar die is weg, ik zie niet echt een dreigende onweers lucht, hoe is het met de mensen die in het midden van Nederland wonen en in het oosten? Ben benieuwd. Misschien wat foto's? het KNMI kondigd dan wel een waarschuwing uit voor de middag en het is nu middag...
hoe bedoel je het begint nu echt in het zuiden?
zo te zien gaat het wel in het hele land regenen maar inderdaad volgens het KNMI is het onweer in het oosten van het land | Gewijzigd: 22 juni 2008, 12:53 uur, door blackidentity
Wel is het zo dat de laatste tijd onder gelijksoortige omstandigheden plotseling uit het niets buien ontstonden die af en toe zeer actief waren dus het kan wel. Of ik er hier wat van ga mee krijgen weet ik niet maar af gaande op de afgelopen maanden schat ik de kans klein.
Toevoeging,
Op buienradar zag ik bij Breda net inderdaad en bui ontstaan zo ik boven beschreef. Ook in de Betuwe schijnt wat te gebeuren. Ondertussen hier de zon weer gaan schijnen voorzichtig. | Gewijzigd: 22 juni 2008, 12:57 uur, door Imrich