Gemaakt in fl studio met Z3TA+ pluginnetje.
Klik hier voor liedje
ben benieuwd naar meer werk van je
Thnx voor de compliment:), tips zijn altijd welkom hoor, bedoel moet zelf nog heel veel leren.
Ik zal eens wat backup cd's tevoorschijn halen, daar staan geloof ik nog wel wat geinige nummers op.
Maar veel zal het niet voorstellen, ik ben graag meteen to the point, ik begin met een nummer en dan ga ik al automatisch heel snel naar de melodie toe, zonder een echte goeie intro en outro:P maaa da kom nog wel.
allemaal niet afgemaakt om de een of andere reden.. misschien moet ik eens wat oude nummers
oppakken en er mee verder gaan, er zitten soms best leuke tussen Ben nu ook bezig aan een
nummer, k zal die hier ook posten als ie een eindje af is
allemaal niet afgemaakt om de een of andere reden.. misschien moet ik eens wat oude nummers
oppakken en er mee verder gaan, er zitten soms best leuke tussen Ben nu ook bezig aan een
nummer, k zal die hier ook posten als ie een eindje af is
haha ja dat komt me wel bekend voor, heb ook heel veel onafgemaakte!
Trouwens jij gebruikt fl studio toch, dus sinds welke versie gebruik je em?
Ik sinds '99 fruityloops 2, moet je maar eens voor de gein downloaden, echt de simpelheid straalt er gewoon vanaf
Iets van 20 standaard samples en alleen een pattern, piano roll zat er nie in.
Toch evengoed wel geinig om de standaard muziek weer eens te beluisteren
ik ben ooit begonnen met modedit 2.. dat was een 4 track sequencer, waar je alleen maar .sam
geluidjes in kon gebruiken.. het was echt alleen maar samples achter elkaar plakken, en je had
geen enkel effect echo maakte je door 2 geluidjes achter elkaar te zetten, en dan het volume
van het 2e geluidje lager ^^
daarna was het fasttracker 2, en daarna ben ik met fl 1 gaan klooien.. die vond ik toendertijd
waardeloos. Nu gebruik ik vooral flstudio 8 en reason. reason is goed, maar vrij lastig te
gebruiken.. flstudio is gewoon handig in gebruik, en ik ken dat programma door en door.
als je een beetje creatief bent kun je daar best leuke dingen mee doen
k heb ook nog een hele zooi van die ouwe fasttracker .xm bestanden
grappig om allemaal weer eens te horen
Mischien omdat ik er toen destijds ook niet echt de tijd voor had, maar is dat vandaag de dag nog een handig proggie, of al wel erg verouderd?
Het is leuk om zo nu en dan er mee te spelen (als je nog een ouwe DOS bak hebt
staan, want van af XP draaid het niet meer). Ik ben nu een jaar of 7 aan de slag met Reason (dus echt van af versie 1) en
ken dat programma nu echt binnenstebuitenenweeromgekeert, dus zie ik mij geen serieuze tracks meer maken met FT2.
Gewoon snelkoppeling maken van dosbox en fasttracker in 1 dezelfde map of gewoon op bureaublad, en dan de snelkoppeling van fastracker meeslepen en op de snelkoppeling van dosbox zetten, dan opent ie automatisch fasttracker via dosbox:)
Ik heb op mijn PC idd een opvolger van FT2, Sc@le. Erg leuk programma'tje om zo nu en dan mee te spelen. Het ondersteund o.a. midi en volgens mij ook VST. Verder is het een aangenaam progje om eens de oude XM bestanden oldshool af te spelen en om te zetten (naar bijv. wav). Ik speel er ook maar heel af en toe mee en dan meer om oude herinneringen op te halen van vroegâh . Blijft wel leuk overigens om dan weer te horen en zien wat voor herrie ik er vroeger mee maakte. Vooral hardcore sloeg op dat moment de klok en bracht het dan via het toen wel bekende UCP (www.ucpzone.com) in de wereld. Leuk was die tijd!