complimenten hoor....het is jullie weer gelukt om binnen 1 dag het juiste antwoord te geven!
om juister te zijn...binnen zo'n 9 uur al!!!
en deze ronde is de winnaar.....NAAB123 gefeliciteerd!!!!
mijn vrouw had onlangs zo'n was-ding gekocht en stond er van de week haar auto mee te wassen en ik dacht eerst ...wat voor freggel heeft die nou weer aan de'r hand hangen????
wat deze ronde extra leuk maakte is dat heel veel mensen verwachte dat het juiste antwoord direct gemeld zou worden.....dus niet!
ook interessant was dat sommige van jullie na de 2e en 3e foto gingen twijfelen en veel volgde die trend!
NAAB123 noemde ook een tweede keuze maar melde er wel bij dat hij toch bij z'n 1e antwoord bleef.!
en PGS3000 had als enigste de 3e foto goed herkend...het is inderdaad de binnenkant van de was-handschoen!!
de rest die er dicht bij zat was eerst Mac ...maar helaas net iets te laat (volgende keer beter joh! )en Miranda en Kimmey hadden het ding na een tijdje eindelijk ontdekt in een winkel!!
enne , Kimmey , ik ben wel benieuwd hoe die handschoen eruit ziet onder een microscoop na enig gebruik!?!?
heirbij nog ff een overzicht van de afgelopen rondes...
DEEL 1----bijna geraden door Ome Joep en Annette
DEEL 2----Killarbee
DEEL 3----PGS3000
DEEL 4----Jack-Boz
DEEL 5----Ronno
DEEL 6----Luitzen
DEEL 7----Naab123
DEEL 8----???
en uiteraard de volledige foto's van het onderwerp;
groetjes en tot de volgende RA-RA !!! Ruk.
Risa vroog ook al in deel 6 wanneer hij er 1 mag doen!?
als ik een keer echt niet meer op een idee kan komen zal ik jullie te rade gaan.
en als het te vaak gaat voorkomen dat ik geen ideeen meer heb zal ik het vaandel overdragen!
voorlopig zit deel 8 al in m'n hoofd!!
julie zijn tuurlijk wel zo vrij om zelf eens zoiets te doen!!!
het is dan wel 'Ruk' z'n ding maar er zit geen copyright op!!
zou het dan wel een iets andere titel geven om misverstanden te voorkomen!
groetjes Ruk.