Het begon met de fietstocht naar Harderwijk naar de knarhaven vlak bij harderhaven.
Onder weg naar Harderwijk ontstond er een bui ten zuiden van mij. tussen Hulshorst, Hierden wat gespetter gehad.
De bui bij Hulshorst, Hierden van uit de knarhaven.
De zelfde bui begon op te lossen achter Harderwijk.
In de knarhaven zag je de wolken snel groeien tot een onweersbui met een mooie aambeeld richting Dronten, Nunspeet waar uit het snel begon te rommelen, waar door ik snel terug naar huis ben gefietst.
In Holshorst hoor je het goed rommelen richting Dronten dagt ik eerst. De onweersbui was onder tussen ook richting Nunspeet gegroeit.
Op dit punt kwam de wind in eens schuin van voren, van af toen ging het heel snel met de onweersbui.
Hard gedonder en harde wind.
Het werd alleen maar donkerder richting Nunspeet.
Goed donker en achter elkaar door gerommel en van af hier begon het te spetteren.
Van af hier trok een donkere band over, het leek wel nacht.
Hier is wat beter te zien hoe donker het was. De straat lampen gingen ook even aan.
Nu de flimpje naar de zeer zware tot zware regen val. het regende zo hard, dat je alleen onweers knallen had gehoord.
Op filmpjes rommelt het achter elkaar door. vooral op 2 3 en 4.
| Gewijzigd: 9 juni 2008, 00:52 uur, door blids
lekker gerommel te horen op je filmpjes, hier was echt helemaal niets vandaag, ja, zonnig!!
alleen je een na laatste filmpje is volgens mij niet volgens planning???
groetjes Ruk. Ja dat klopt. Hij bleef steeds niet staan. Toen heb ik hem maar op het raam gezet