Tijdje niet meer gepost maar dat is omdat het weer niet echt wilt meewerken in NH. Maar dan toch op 03-06-08 rond 5 uur was er een kleine bui met wat ontladingen. De eerste lading was echt zo mooi, ik stond buiten en dit waren stuk of 4-5 ontladingen in 1 sec. Maar het beste heb ik bewaard tot aan het einde van de video. Video is gewoon streaming te bekijken maar is wel HD.
Amar
http://vimeo.com/1110029
of voor youtube fans (kwaliteit is zoveel minder)
Enjoy
preview
Ik wist niet dat dat al bestond, dat haarscherpe beeld. Welke camera gebruik je hier eigenlijk?
Werkelijk een schitterend filmpje, en die vogels met dat onweergerommel en de vallende regen maakt me rustig.
Werkelijk een genot om dit te mogen aanschouwen (vooral in Full Screen)
Ik heb hem op haarscherp beeld bekeken via de eerste link, en via real player op full screen bekeken.
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
Citaat van Wolkje7, dinsdag 3 juni 2008, 15:15 uur Ooooh... wat een kwaliteit aan beeld en geluid!
Ik wist niet dat dat al bestond, dat haarscherpe beeld. Welke camera gebruik je hier eigenlijk?
Werkelijk een schitterend filmpje, en die vogels met dat onweergerommel en de vallende regen maakt me rustig.
Werkelijk een genot om dit te mogen aanschouwen (vooral in Full Screen)
Ik heb hem op haarscherp beeld bekeken via de eerste link, en via real player op full screen bekeken.
Ik gebruik een HD camera. De sanyo HD1000. gaat nu voor ongeveer 670€. Ik heb er behoorlijk wat kranten voor moeten bezorgen maar de main reason dat ik heb gekocht heb is toch wel het onweer.
Heerlijk dat krakende geluid... je hebt er een paar mooie opstaan!
Voor onweer is tijd geen factor Ik zou het voor geen goud willen missen. En me raam stond open dus ik werd toch wakker van het gerommel.