Ik post al enkele dagen het weer vanuit Vries en het wordt nu echt tijd om me voor te stellen. Ik ben Chris en ik ben zeer geintreseerd in weer. Het maakt me niet zoveel uit wat als het maar heftig is. Waarschijnlijk heeft het te maken met een tornado die ik in 1990 in New Orleans heb gezien. Daar heb ik ontzag gekregen voor het weer. Gelukkig hebben we in Nederland niet zulk extreem weer (alhoewel ik soms denk dat forumleden dat wel eens jammer vinden....Geloof me je wilt het niet) Ik vind dit een mooie informatieve site waar ik het weer goed op kan volgen. Ik zal ook regelmatig een posting doen vanuit Vries.
Groet,
Chris
Ps ik hoop natuurlijk vanavond wel op een knetterend onweer!
Welkom op O-O !
volgens mij ben jij de enige ,in ieder geval één van de weinigen op O-O die een tornado heeft gezien!!!
Ik weet dat ze levensgevaarlijk en vernietigend zijn en dat we ze hier beter niet kunnen hebben , maar ikzelf en zeker een paar mede O-O ers zuoden maar wat graag zo'n ding wilen meemaken in het echie!!
laat me raden; het is niet te vergelijken of in te beelden met die beelden op t.v of internet!?
mzzlr.
groetjes ruk.
Het is niet zo dat ik een F5 heb meegemaakt, stel je er niet teveel van voor. We reden over een hoge brug en in de verte was een slurf te zien. Ik denk een F2 max, maar goed ja ik heb een tornado gezien. Later ook op tv bevestigd. Verder daar heel veel en heel heftig onweer meegemaakt en dat is echt compleet anders dan hier of wat je weleens ziet op tv. We zaten op een gegeven moment vlabij het vliegveld van Memphis en dat werd op stil gelegd. Hagelstenen als golfballen en een onweer....!!!!! Geweldig! Ik zit zelfs wel eens te denken om een chase te gaan doen daar. Niet op mn eigen houtje maar met een tour. Nu nog hopen op een beetje geweld vanavond en dan is mijn dag ook weer goed, we hebben nog niets maar dan ook niets gehad tot nu toe.
Chris
Heb het noodweer van griekenland vorig jaar oktober mee gemaakt... maar helaas nog nooit een tornado of windhoos in het echt gezien ... volgens mij sta je wel te trillen op je benen als je dat echt mee maakt! Maar wel gaaf!