flinke veel flitsen ma nog wel droog
dus i kden dat het tr heel erg langzaam naar het noorden toe trekt
Zoetermeer en Nootdorp gaan juist et ergste nog krijgen
mega veel flitsen, veelal in de wolken en een aardig potje hemelwater!!
heb 3 filmpjes gemaakt met m'n fotocamera , als het me lukt ze op youtube te krijgen gooi ik ze ff op O-O.
bui is nu hier over(af en toe nog een lekkere flits) en mischien dat die bui in duitsland nog voor wat nachtelijk spektakel gaat zorgen, het is nog steeds warm genoeg hier.. 19 graden!
groetjes Ruk.
Per sec? wch per min maar das ook veel. IK hoop dat de oostelijke staart hier nog een tik gaat geven. Moet eigenlijk naar school morgen maar ik blijf op hoor.
mega veel flitsen, veelal in de wolken en een aardig potje hemelwater!!
heb 3 filmpjes gemaakt met m'n fotocamera , als het me lukt ze op youtube te krijgen gooi ik ze ff op O-O.
bui is nu hier over(af en toe nog een lekkere flits) en mischien dat die bui in duitsland nog voor wat nachtelijk spektakel gaat zorgen, het is nog steeds warm genoeg hier.. 19 graden!
groetjes Ruk.
Ik twijfel niet aan je Ruk
Waarom kan het in godsnaam hier in Noord Holland al jaren nooit meer echt onweren?
Waarom gaat onweer met een grote boog om noord Holland heen?
De duizendste misser voltrekt zich momenteel.
Ik trek het niet meer
Zit vreselijk te huilen hier, ja serieus
Het kan in nunspeet niet meer goed onweeren.
Of het lost op.
Of het dooft uit.
Of we hebben net de rand er van.
Of het stelt niks voor.
Ik ben weer erg teleurgesteld.
Volgende keer ben ik in vaals drielandenpunt te vinden als er weer zware onweer aan komt.
Er komt messchien nog wat leuks aan | Gewijzigd: 3 juni 2008, 04:05 uur, door blids
en wel wat harde knale maar dat was het dan ook wel.meer nie.dus weer om nootdorp heen zoals altijd | Gewijzigd: 3 juni 2008, 07:37 uur, door mc-markie
Later begon het harder te waaien en te regenen maar na een half uurtje werd het windstil leek het wel en kwam de donder erbij.
Rond een uurtje of 00:00 begon het ook te bliksemen wat er erg mooi uitzag omdat ze nogal groot waren.
Maar had nog een vraag want ik heb ook een rode bliksem gezien...
Wat is dat? of is dat gewoon hetzelfde als 'normale' bliksem en kan het verkleuren?? | Gewijzigd: 3 juni 2008, 08:37 uur, door Kimmey