En idd.. je voelde de auto trillen na een dreun onweer... helaas heb ik niet zulke super foto's, vanuit de auto genomen... maar dat kan je wel zien was ook de eerste keer dat ik in het donker onweer fotografeerde, dus moest ook even de instellingen uitproberen enzo... maar dit is het resultaat...
De laatste foto's zijn helaas overbelicht :'(
En de wolken foto's zijn van vrijdag 30 mei... waar trouwens niet veel spectaculairs uit is gekomen. | Gewijzigd: 1 juni 2008, 13:27 uur, door Annette
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
je heb ze er weer opstaan!!!!! SUPER JOH!!!
hopen dat de volgende bui een beetje lager komt ,was hier helemaal niets.boehoeeee
Ruk.
Je hebt gelijk... ik zat ook te stuiteren als ik weer een flits te pakken had ... maakt niet uit hoe, ze staan er op!
Prachtig, mij lukt het nog niet hoor! De op een na laatste bliksemfoto is super!
En dat je stond te stuiteren snap ik, wij zeggen hier in plaatselijk dialect dan: ''ik kweekte de hele buurt bij mekoar''! Oftewel ik schreeuwde de hele straat wakker.
Complimenten!!
Vorig jaar begon ik hier ook als groentje met een droom ooit onweer te fotograferen... nu is het me toch eindelijk gelukt
Heb je een camera waarbij je de instellingen zelf kan instellen? Dan is het namelijk nog vrij makkelijk, vooral met zo'n onweersbui van gisteren.
De diafragma klein zetten, de iso laag en de sluitertijd lang open... weet niet of het de goede manier is maar het lukt wel