Ik ben 22 jaar, woon in Tilburg en ben student aan het MBO Ruimtelijk Vormgeven in Tilburg.
Hobby's zijn natuurlijk het weer en het fotograferen van weersverschijnselen maar ook muziek (maken) en sport zijn mijn passies.
Ik ben van kleins af aan al geinteresseerd in het weer en heb een voorkeur voor de winter en zomer in zijn extremen.
Verder maak ik dus geregeld foto's van weersverschijnselen, mijn beste foto's heb ik op een Picasa Webalbum geplaatst, je kan ze vinden op de link hieronder.
Mijn weerfoto's
Gezien de liefde en verslaving aan het weer zal ik hier vaak aanwezig zijn om gezellig te babbelen op het forum/chatbox, of om mijn gemaakt foto's met jullie te delen.
Ik ga nu eerst de site eens goed verkennen en m'n profiel aanmaken, ik heb gezien dat er legio mogelijkheden zijn op deze site.
Gr. Anthony
hopelijk gaan we weer een knallend jaar tegemoet!
mooi foto's trouwens. O-O heeft ook een fotoalbum waar je je foto's kan plaatsen,je kan er ook verscillende mappen in aanmaken , succes.
Groetjes Ruk.
Je zit ook op weerwoord he Ik ben daar Kevin (Den Bosch) whehe, zo zie je nog eens bekenden
Je zit ook op weerwoord he Ik ben daar Kevin (Den Bosch) whehe, zo zie je nog eens bekenden
Klopt.
Op dit moment trekken onweersbuien richting Brabant Kevin, heb je je camera al bij de hand?
Gr Anthony
Op dit moment trekken onweersbuien richting Brabant Kevin, heb je je camera al bij de hand?
Gr Anthony
Nop moest werken tot 17u, alles wat nu komt is mooi. Morgen hoop ik met een lekker zonnetje toch een groot deel van de dag het droog te houden, ik wil op fototour.
Van heel harte welkom
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
De Bui/MCS zakte voor m'n deur voor de zoveelste keer in elkaar, jammer!
Maandag moet het dan echt gaan lukken, ik verwacht de eerste actieve onweersbui, anders eet ik mijn camera op.
Maandag moet het dan echt gaan lukken, ik verwacht de eerste actieve onweersbui, anders eet ik mijn camera op.
Ik ga nu een enorme bui schampen, hier constant flitsen richting noord.