Mijn naam is Gertjan en ik ben 35 jaar. Ik kom uit het midden van het land. Ben getrouwd en heb 2 dochters. Sinds de eerste keer dat ik onweer hoorde/zag ben ik er erg van onder de indruk. Helaas hebben we het maar weinig in ons landje. Vroeger toen ik nog klein was zat ik als het onweerde bij mijn opa op de arm en genoten we er samen van.
Verder wil ik nog even zeggen dat dit een mooie site is ! Mijn complimenten aan de makers/beheerders daarvoor !
Groeten,
Gertjan
ook welkom op de site van O-O...je treft het ,de meeste hebben hier een onweertik!
laten we maar hopen dat met de opwarming van de aarde ons landje er wat onweer betreft op vooruit mag gaan!!!
Groetjes Ruk.
Mijn naam is Gertjan en ik ben 35 jaar. Ik kom uit het midden van het land. Ben getrouwd en heb 2 dochters. Sinds de eerste keer dat ik onweer hoorde/zag ben ik er erg van onder de indruk. Helaas hebben we het maar weinig in ons landje. Vroeger toen ik nog klein was zat ik als het onweerde bij mijn opa op de arm en genoten we er samen van.
Verder wil ik nog even zeggen dat dit een mooie site is ! Mijn complimenten aan de makers/beheerders daarvoor !
Groeten,
Gertjan
Gertjan is de man die alles kan!
welkom op onweer online, have fun!
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21