Maar komt nu super veel naar mij toe.
moet je ook zo'n doppler op je dak bouwen!!!
Het is toch om GEK van te worden?
Werd ik ook altijd, maar gaat me er nie meer druk om makenxD.....
Elk jaar is er in flevoland wel een paar dagen lekker wat onweer, ik wacht juni lekker af, dan kan ik je verzekeren dat ook zeewolde en lelystad er mee te maken krijgtxD
Echt werkelijk vanuit het niets, ik moest dus rennen naar boven om de radars te bekijken. Het geflitst word erger en erger. Ontladingen nu 30 per minuut.
ik dacht eerst nog even net dat mijn nieuwe LCD scherm een raar geluid maakte, zo´n broem geluid...
dus ik het geluid zachter gezet, ik deur open en flits............. jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuj onweer dus hier in Rotterdam!!!!!!!!!!!!!!! Nou dat werd ook weleens tijd!!!
Al paar keer ingeslagen en het onweer hier al minstens 2 uur...
Je zit daar in Wageningen subliem! Net als arnhem zo richting bommelerwaard richting groene hart. Hier in den bosch is het te ver opgeschoven naar het noorden, jammer want we hebben 0mm opgevangen maar wel 1 uur lang flitsen tot 30 per minuut aan toe.
Elk jaar is er in flevoland wel een paar dagen lekker wat onweer, ik wacht juni lekker af, dan kan ik je verzekeren dat ook zeewolde en lelystad er mee te maken krijgtxD
Als het goed is krijgen jullie daar in flevoland nu ook nog een staartje onweer
Hier is het net gestopt na 3.5 uur onweer!!! Dat was het wachten van al die dagen wel waard hoor
Hier is het net gestopt na 3.5 uur onweer!!! Dat was het wachten van al die dagen wel waard hoor
Hoi Annette,
klopte helemaal hoor.
We hebben niet het zwaartepunt over ons heen gehad, maar inderdaad een redelijk staartje van de buien die richting Amersfoort en Hilversum gingen.
Was echt genieten van de enorme (hoeveelheid) flitsen.
Moet nu alleen zien dat ik 6 katten weer rustig krijg, maar dat is bijzaak
En nu bedtijd na een mooie avond!
Nou Kevin ging in de Bommelerwaard ook net ten noorden van mij. Wel filmpjes kunnen maken gelukkig. Hopen op vandaag dat er weer wat komt. En maar weer hopen dat Estofex er weer goed naast zit
©Karim Hamid
Ik denk dat het van een uurtje of 22:00 tot 00:30 heeft geonweert en is ook een paar keer ingeslagen.
De brandweer is ook een stuk of 3 keer uitgerukt (woon er schuin tegenover vandaar)
Heb nog een paar foto's kunnen maken:
*edit: Je kunt ook de foto's bij laat hier jouw eigen weerfoto's zien zetten.
Ik denk dat het van een uurtje of 22:00 tot 00:30 heeft geonweert en is ook een paar keer ingeslagen.
De brandweer is ook een stuk of 3 keer uitgerukt (woon er schuin tegenover vandaar)
Die foto's zien er erg goed uit!!