Hierbij is ook de ontwikkeling van een evt. supercell mogelijk, met bijbehorende grote hagel kans en zware wind veschijnselen (windhoos / zware windstoten). Deze dienen ook goed in de gaten te worden gehouden. De timing en ook de plaatsbepaling is erg lastig en zal afhangen van de positie van de fronten en conv. gebieden.
Al met al lijkt de kans op zwaar onweer met bijbehorende gevaren op dinsdag avond erg toe te nemen.
Het lijkt erop dat het zuidelijk deel van het land hier het meest kans op maakt.
©Storm Chaser Piet Berger
Afbeelding ©Karim Hamid
ben dinsdag lekker vrij...moet wel een paar dingen doen , en heb het op m'n werk er al over gehad , als het toch woensdag losbarst is rukkie lekker een paar uurtjes eerder thuis!!!!
vol verwachting klopt ons hart, lalalala
enne , ik hoop dat deze keer heel Nederland er 's van mag meegenieten!!!
groetjes Ruk.
We zullen zien, ik denk toch dat er hoogstens wat te beleven valt rond de 14de van juni ofzo.....maja das slechts een speculatie.
Iedereen hoge ijzeren masten op de dak mieteren, mischien trekken we de onweer wel aan xD
:P
We zullen zien, ik denk toch dat er hoogstens wat te beleven valt rond de 14de van juni ofzo.....maja das slechts een speculatie.
Iedereen hoge ijzeren masten op de dak mieteren, mischien trekken we de onweer wel aan xD
:P
misschien gaan verhuizen....
ik ben verhuist vanuit Heerhugowaard (niet om die redenhoor)
in HHw onweerde het vaker. :-S
maar het valt me tot nog toe tegen hier in Breda.
Ziet er heel goed uit voor woensdag.
Mij spullen staan al klaar.
Ik verwacht dinsdag ook al wat onweer.
Ik verwacht zeer zware onweersbuien voor woensdag.
We gaan het zien