op het dakterras van mij broer in emmerich am rhein ten zuidwesten. met onweer ten zuidwesten, westen. met achter elkaar door gerommel en harde zware rommels ver weg.
op het dakterras van mij broer in emmerich am rhein ten noordwesten met onweer ten zuidwesten, westen. met achter elkaar door gerommel en harde zware rommels ver weg.
op het dakterras van mij broer in emmerich am rhein ten noordoosten. nog de blauwe lucht.
op het dakterras van mij broer in emmerich am thein ten zuidoosten. ook nog blauwe lucht
in emmerich am rhein een half uur later. ten zuidwesten. met onweer ten zuidwesten, westen. met achter elkaar door zwaar gerommel soms vrij hard.
in emmerich am rhein een half uur later. ten zuidoosten. nog blauwe lucht boven en ten zuidoosten.
in emmerich am rhein weer een kwatier later. ten westen, noordwesten. met onweer ten zuidwesten, westen, en noordwesten. met achter elkaar door zwaar gerommel soms vrij hard met bliksem inslagen ik schat 10 a 15 km verder op.
in emmerich am rhein weer een kwatier later. ten noordwesten. met onweer ten zuidwesten, westen, en noordwesten. met achter elkaar door zwaar gerommel soms vrij hard met bliksem inslagen ik schat 10 a 15 km verder op.
in emmerich am rhein weer een kwatier later. ten zuidoosten niks aan de hand. blauwe lucht met boven emmerich am rhein wat wolken
op weg naar lobith. de zware onweersbui op zij van mij.
het bliksemde er achter elkaar uit. ik hoorde de donders in de auto
op weg naar lobith. de zware onweersbui op zij van mij. ik hoorde de donders in de auto
op weg naar lobith. de zware onweersbui op zij van mij. ik hoorde de donders in de auto
in lobith was het raak met veel bliksem inslagen soms dicht bij. mooi krakende donders en mooi bliksems. zware regen val en hagel zeker 2 cm groot. voor af windstoten 50 km/per uur
in lobith was het raak met veel bliksem inslagen soms dicht bij. mooi krakende donders en mooi bliksems. zware regen val en hagel zeker 2 cm groot. voor af windstoten 50 km/per uur
een gewelige dag gisteren met onweer. onweer is inderdaad erger in duitsland. het heeft er zeker ander half uur geonweert daar. in nunspeet heeft het gisteren maar een 15 min geonweert.
ja inderdaad. vandaag is er onweer in nunspeet geweest. maar het onweer van gisteren in duitsland was heel en veel erger dan nu.