In het midden en zuiden is het gevoelsmatig een stuk warmer, maar ook wat meer benauwd. In Gelderland en Limburg wordt het met 25 a 26 graden opnieuw weer zomers. De instabiliteit in de lucht neemt toe zodat later op de dag enkele losse onweersbuien kunnen voorkomen.
In een uur een flinke wolkendek, heb ik in ieder geval nog niet eerder gezien zo snel:P.
Maargoed, ik houd de hoop erin!!!
Als je nu ziet wat er in Frankrijk zit dan schrik je. Ik zit nu nog goed in het midden van het land.
Nouja met een beetje geluk komt het hier heen... en hier bedoel ik... het westen
Jij vraagt wie rijdt er mee, dus ben in de veronderstelling dat jij rijdt Maar goed, we kunnen wel met z'n 2en op mijn uberhippe beachcruiser, maar ik denk dat we qua tijd dan krap zitten...
Nu ben ik in Rotterdam gaan wonen he en verwacht toch wel dat er aan de kust wel onweer is, woonde hiervoor in Amersfoort en hoorde toen juist dat er in Rotterdam en omgeving vrij heftig onweer altijd was. Maar ja nu woon ik er en kijk al de hele week nieuws van wanneer het nu eens komt. En er komt gewoon NIETS Geen wolken gezien, ja dinsdag zag ik wolken, zwarte wolken, maar dat was van TU Delft dat op 300 meter bij mijn werk vandaan was.
Vandaag vond ik het erg benauwd zeker tegen het einde van de dag, geen enkele regendrupel gezien. het weer gevolgd, en er werd gezegd er komt regen ...
maar niet hier in Rotterdam. Het komt zeker morgen als ik onderweg naar mijn werk ben, nou liever niet dan he .. heb geen zin in een bui op mijn hoofd
Maar ik wacht nu nog steeds, ik bedoel als het afkoelt en het word 16 graden dan zou je toch wel verwachten dat dit gepaard zou gaan met regen en onweer ...
het gaat niet vanzelf zonder dit. Maar goed ik verwacht de komende 24 uur wel iets aan onweer.
P.S. Welkom op onweer-online.
Dank je, ik vind het een toffe site, wist helemaal niet dat deze bestond, had het eerder moeten weten, want ik ben gek op onweer, ga ook meestal buiten staan met foto toestel of camara. Maar ben benieuwd morgen. Ik hoop het ... als ik op mijn werk zit dan he, mag ook onderweg zijn maar dan zonder regen. In de avond vind ik het nog beter.