groetjes miranda.
Namens de hele crew van onweer-online welkom op de site. En er zijn genoeg mensen die je goede tips kunnen geven over fotocamera's ik helaas niet .....
maar op het forum staan ook hele mooie foto's | Gewijzigd: 27 april 2008, 21:11 uur, door Bronk
Een tip? Wat versta je onder niet te duur, mijn Hp'tje is inmiddels al vrij oud en ik 6mp. was 179,- euro maar is nu onder de 100,- waard. Je hebt tegenwoordig compact al erg goede (7 of 8mp met mooie optische zoom) rond de 150,- a 250,- euro. Wil je verder dan word het al gauw duurder. Ik wil een spiegelreflex nu maar dan begint het bij een 600,- euro
ook van deze kant WELKOM OP O-O !!!!
hopelijk ga je een jaar met heeel veeel onweer tegemoet, en mischien op je eerste dag al!!!
voor info zou je 's in de berichten kunen kijken van Pieter Berger , Kevin of snuffel 's op het forum rond.
mijn tip; begin gewoon met iets simpels en ontdek op je gemakkie aan welke eisen je camera moet gaan voldoen!want goedkoop is dat spul niet!!
veel plezier en een leuke tijd tegemoet Ruk.
tsja, dat onweer vaak de verkeerde kant langs trekt ben je niet de enigste mee
betreft camera geef ik geen tips voor , ookal kan ik dat wel, maar dan schiet de prijs nogal omhoog.
ik heb wel een klein artikeltje geschreven over hoe onweer te fotograferen, maar die is nog niet helemaal af namelijk.
ierdergeval, nog veel plezier hier toegewenst op o-o.
mvg erwin