Vanmiddag rond 17.30u een pittige regenbui gehad. Met mooie dreigende luchten, ik nam de gok en ben naar het Engelenmeer gegaan. Achteraf niet zo spektaculair als ik gehoopt had. Maar we kunnen nog zat krijgen van de zomer.
hier in Spijk ging ik rond half 4 een bakkie doen , toen scheen de zon nog flink , 15 minuutjes later was je blij als je binnen was!!!
ook hier een felle doch korte plensbui!
Maar ik heb goed nieuws voor jullie!!! Die vogels op foto3 vlogen richting west en zijn nu het onweer aan het halen. Ze gaan even flink tekeer zodat het dadelijk gaat donderen daar in het westen.
Ondanks de vele ontladingen heb ik er geen op de plaat kunnen zetten mede doordat alles vrij hoog in de wolk zat.
Ondanks de vele ontladingen heb ik er geen op de plaat kunnen zetten mede doordat alles vrij hoog in de wolk zat.
Hoi Kevin
je foto's zijn weer schitterend ondanks dat je er geen ontlading erop heb weten te krijgen
Fred
Het stierf wel uit boven den bosch
Ik heb daarnet wel nog een hele mooie zonsondergang mogen aanschouwen. Het was het spreekwoordelijke na regen komt zonneschijn.
En ik was niet de enige, de vogels genoten ook | Gewijzigd: 14 mei 2008, 20:48 uur, door Kevin