Ik wou me graag even voorstellen na een tijdje rondgekeken te hebben.
Mijn echte naam is Patrick en woonachtig in De Laar in het zuidelijke deel van Arnhem en ben 29 jaar, werk ook vrijwillig op een dierenasiel. Vrijwillig, omdat ik daar mijn persoonlijke redenen voor heb waar ik niets aan kan veranderen. Ik ben sinds de jaren '90 geïnteresseerd in het weer. Ik hou me vooral graag bezig met actuele weersituatie's en observatie van weersomstandigheden die boeiend zijn. Daarmee bedoel ik dan bv winterse buien, storm, onweer ed.
U begrijpt het al, ik hou erg van extreem weer en ook extreme temperaturen/afwisselingen horen daarbij.
Ik moet toegeven, dat ik me wel een beetje op de oppervlakte begeef, ik snap niet zo veel van weerkaarten in moeilijke cijfers, lijnen en dergelijke. Over moeijlijke termen en afkortingen maar te zwijgen.
Ik kijk liever naar het weer, fotografeer nu en dan wat en leest/praat graag wat mee.
Ik bezit niet over een officieel weerstation, wel over een huis-tuin en keuken weerstationnetje. De temperatuurmeldingen van mijn kant zijn nooit echt optimaal, omdat ik in een lage flat woon op 2 hoog, en dus de sensor die de temperatuur opmeet aan het kozijn buiten op diezelfde verdieping hangt, omdat ik helaas geen andere keus heb. Wel een voordeel aan deze situatie is, dat ik aan de NW kant woon, en dus hooguit 's morgens zon kan hebben op de sensor, en 's middags dus niet.
Maargoed, verdere hobby's zijn muziek, voetballen, en voor de pc zitten.
Verder wil ik kwijt dat deze site er fantastisch uitziet. Vooral het gedeelte op de homepage om je huidige weersituatie te vermelden en je je eigen wolkje in Google Earth kan zetten, vind ik een erg leuk initiatief
Mijn complimenten voor dit alles
Verder heb ik mijn nickname tot 'wolkje7' gedoopt, omdat ik geloof ik zag dat er nóg een Patrick op de site aanwezig is, om verwarring te voorkomen. Bovendien vond ik een nickname leuker ook
In de chat heette ik Patje, maar ik zal overal waar ik kom, homepage, forum en in de chat van nu af aan alles gewoon onder 1 naam houden: Wolkje7.
Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust, dan zal ik daarop proberen te antwoorden.
Groetjes Wolkje7 (Patrick) | Gewijzigd: 24 maart 2008, 22:38 uur, door Wolkje7
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Hagel: 13
Onweer: 21
Ik wou me graag even voorstellen na een tijdje rondgekeken te hebben.
Mijn echte naam is Patrick en woonachtig in De Laar in het zuidelijke deel van Arnhem en ben 29 jaar, werk ook vrijwillig op een dierenasiel. Vrijwillig, omdat ik daar mijn persoonlijke redenen voor heb waar ik niets aan kan veranderen. Ik ben sinds de jaren '90 geïnteresseerd in het weer. Ik hou me vooral graag bezig met actuele weersituatie's en observatie van weersomstandigheden die boeiend zijn. Daarmee bedoel ik dan bv winterse buien, storm, onweer ed.
U begrijpt het al, ik hou erg van extreem weer en ook extreme temperaturen/afwisselingen horen daarbij.
Ik moet toegeven, dat ik me wel een beetje op de oppervlakte begeef, ik snap niet zo veel van weerkaarten in moeilijke cijfers, lijnen en dergelijke. Over moeijlijke termen en afkortingen maar te zwijgen.
Ik kijk liever naar het weer, fotografeer nu en dan wat en leest/praat graag wat mee.
Ik bezit niet over een officieel weerstation, wel over een huis-tuin en keuken weerstationnetje. De temperatuurmeldingen van mijn kant zijn nooit echt optimaal, omdat ik in een lage flat woon op 2 hoog, en dus de sensor die de temperatuur opmeet aan het kozijn buiten op diezelfde verdieping hangt, omdat ik helaas geen andere keus heb. Wel een voordeel aan deze situatie is, dat ik aan de NW kant woon, en dus hooguit 's morgens zon kan hebben op de sensor, en 's middags dus niet.
Maargoed, verdere hobby's zijn muziek, voetballen, en voor de pc zitten.
Verder wil ik kwijt dat deze site er fantastisch uitziet. Vooral het gedeelte op de homepage om je huidige weersituatie te vermelden en je je eigen wolkje in Google Earth kan zetten, vind ik een erg leuk initiatief
Mijn complimenten voor dit alles
Verder heb ik mijn nickname tot 'wolkje7' gedoopt, omdat ik geloof ik zag dat er nóg een Patrick op de site aanwezig is, om verwarring te voorkomen. Bovendien vond ik een nickname leuker ook
Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust, dan zal ik daarop proberen te antwoorden.
Groetjes Wolkje7 (Patrick)
welkom. op de site je bent niet alleen met een matig weer station op dit moment heb ik er zelf ook geen.
een vloeistof thermometer tegen de schuur aan de noord kant (wel op neus hoogte) en een analoge barometer. enee digitale op mijn horloge.
dit is idd. de leukste weersite omdat je hier niet in vaktermen hoeft te praten en niet allemaal van die proffesionele spullen nodig hebt.
gewoon leuk voor iedereen!!
groetjes Ruk. (Erik)
Naast deze website is er ook een gezellige chat, waar je
gezellig kan meekletsen over het weer, of andere dingen.
--------------
De o-o crew.
| Gewijzigd: 5 juni 2016, 00:29 uur, door Wolkje7
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Hagel: 13
Onweer: 21