Ik ben student journalistiek en momenteel ben ik bezig met een tijdschrift over mensen met een extreme levensstijl.
Hiervoor zou ik graag een onweerjager willen interviewen en hoop daarvoor iemand via deze site te vinden.
Het interview kan eventueel via de mail. Ik hoop van harte op een reactie!
Met vriendelijke groet,
Anneloes
Kevin.
Kevin.
Bedankt voor je reactie. Heb op google gezocht maar kan helaas niets vinden. Of in ieder geval geen contactgegevens over de sweetlakecitystormchasers. Het hoeft hij nader inzien ook niet perse een onweerjager te zijn. Stormjagers zijn ook erg interessant
Anneloes
Word lastig verder.
Mensen help deze dame eens!
... Mag ik vragen welk tijdschrift! Ik ben wel benieuwd naar het uiteindelijke artikel straks.
... Mag ik vragen welk tijdschrift! Ik ben wel benieuwd naar het uiteindelijke artikel straks.
Heel erg bedankt dat jullie mij zo helpen! Ik heb een mailtje gestuurd naar de leden van Dutchtrex. Hoop dat ik snel een reactie krijg.
Het wordt een helemaal nieuw tijdschrift dat alleen maar uitkomt op onze school jammer genoeg. We hebben ook nog geen titel maar moeten al wel druk op zoek naar onderwerpen en bronnen. Als het allemaal gaat lukken met het artikel zal ik het laten weten. Dan kan ik het mailen naar je.
Ik hoop echt dat het gaat lukken want ik vind het zelf stiekem ook heel interessant
Het wordt een helemaal nieuw tijdschrift dat alleen maar uitkomt op onze school jammer genoeg. We hebben ook nog geen titel maar moeten al wel druk op zoek naar onderwerpen en bronnen. Als het allemaal gaat lukken met het artikel zal ik het laten weten. Dan kan ik het mailen naar je.
Ik hoop echt dat het gaat lukken want ik vind het zelf stiekem ook heel interessant
Ik ben iig zeer benieuwd en ik wil het graag via e-mail ontvangen. En natuurlijk veel succes met alles.
Ben ook wel erg benieuwd naar de verslag.... wie weet kan je ons op de hoogte houden via de site!
Ik wilde jullie even laten weten dat ik een tornadojager heb gevonden. Simon Wiersma. Hij is van het team: de stormjagers. Website: www.stormjagers.nl. Ik heb hem geinterviewd. Het moet nu allemaal worden nagekeken en gekeurd door mijn medestudenten en docent. Als jullie willen kan ik het interview sturen als het helemaal klaar is.
Groetjes,
Anneloes
Ik wilde jullie even laten weten dat ik een tornadojager heb gevonden. Simon Wiersma. Hij is van het team: de stormjagers. Website: www.stormjagers.nl. Ik heb hem geinterviewd. Het moet nu allemaal worden nagekeken en gekeurd door mijn medestudenten en docent. Als jullie willen kan ik het interview sturen als het helemaal klaar is.
Groetjes,
Anneloes
Ik zie het graag tegemoed op het forum.
Ik ben eigenlijk wel blij dat er niet zoveel extreme weersomstandigheden zijn in Nederland!
Dat is eigenlijk de inhoud van Onweer-Online.
De leden zijn hier gewoon gek. Zouden zo uit een inrichting kunnen komen. We zijn domweg blind voor andere dingen en als er onweer komt krijgen we commentaar van de buren wegens geluidsoverlast in de vorm van geschreeuw. We dromen van sneeuw of onweer. Of een heerlijke mooie buienwolk.
Ja ik weet het....
...er zijn geen medicijnen voor.
De leden zijn hier gewoon gek. Zouden zo uit een inrichting kunnen komen. We zijn domweg blind voor andere dingen en als er onweer komt krijgen we commentaar van de buren wegens geluidsoverlast in de vorm van geschreeuw. We dromen van sneeuw of onweer. Of een heerlijke mooie buienwolk.
Ja ik weet het....
...er zijn geen medicijnen voor.
*Marga weet van niets en ontkent alles
http://www.loessi1.hyves.nl/
Hoop dat jullie het leuk vinden
En nogmaals bedankt voor alle hulp!!!! Zonder jullie was het niet gelukt!
Groetjes,
Anneloes