Ik ben student journalistiek en momenteel ben ik bezig met een tijdschrift over mensen met een extreme levensstijl.
Hiervoor zou ik graag een onweerjager willen interviewen en hoop daarvoor iemand via deze site te vinden.
Het interview kan eventueel via de mail. Ik hoop van harte op een reactie!
Met vriendelijke groet,
Anneloes
Kevin.
Kevin.
Bedankt voor je reactie. Heb op google gezocht maar kan helaas niets vinden. Of in ieder geval geen contactgegevens over de sweetlakecitystormchasers. Het hoeft hij nader inzien ook niet perse een onweerjager te zijn. Stormjagers zijn ook erg interessant
Anneloes
Word lastig verder.
Mensen help deze dame eens!
... Mag ik vragen welk tijdschrift! Ik ben wel benieuwd naar het uiteindelijke artikel straks.
... Mag ik vragen welk tijdschrift! Ik ben wel benieuwd naar het uiteindelijke artikel straks.
Heel erg bedankt dat jullie mij zo helpen! Ik heb een mailtje gestuurd naar de leden van Dutchtrex. Hoop dat ik snel een reactie krijg.
Het wordt een helemaal nieuw tijdschrift dat alleen maar uitkomt op onze school jammer genoeg. We hebben ook nog geen titel maar moeten al wel druk op zoek naar onderwerpen en bronnen. Als het allemaal gaat lukken met het artikel zal ik het laten weten. Dan kan ik het mailen naar je.
Ik hoop echt dat het gaat lukken want ik vind het zelf stiekem ook heel interessant
Het wordt een helemaal nieuw tijdschrift dat alleen maar uitkomt op onze school jammer genoeg. We hebben ook nog geen titel maar moeten al wel druk op zoek naar onderwerpen en bronnen. Als het allemaal gaat lukken met het artikel zal ik het laten weten. Dan kan ik het mailen naar je.
Ik hoop echt dat het gaat lukken want ik vind het zelf stiekem ook heel interessant
Ik ben iig zeer benieuwd en ik wil het graag via e-mail ontvangen. En natuurlijk veel succes met alles.
Ben ook wel erg benieuwd naar de verslag.... wie weet kan je ons op de hoogte houden via de site!