Ik heb met mijn slaapkop mijn camera in het donker kunnen vinden en een kort filmpje gemaakt. Ook met een video-capture. Foto's was onmogelijk want ik had geen statief en de flitsen waren erg kort en snel.
Onweersfilmpje!
wat een herrie hé, zo'n dakraam, ik heb Laura kunnen overtuigen dat we niet de slaapkamer met het dakraam moesten nemen maar de andere kamer ,zit wel nog enkel glas in(wel rechte gevel), nou ik weet na die hagelbui dat daar heel snel een kunstofkozijn met dubbel glas in komt!!!!
wat een ......herrie, de wind stond er recht op en ik dacht echt dat elk moment de ruiten eraan zouden gaan, het ging hier in Spijkenisse ook aardig tekeer!!!!
maar ook ik was te lui,duf en moe om de moeite te nemen om wat op de plaat te zetten!
het was erg lastig waar te nemen. ik werd eigenlijk wakker door het klappen van de reclameborden bij het voetbal veld. het heeft zeker 10 minuten geduurt voor ik echt in de gaten had dat het onweerde. maar ja wie verwacht er ook onweer op 1 maart en nog zulk zwaar onweer ook. echt niet normaal.
tenminste nog onweersgeluiden bij, die had ik hier haast niet