Ik heb deze domeinnaam per vandaag in gebruik genomen en hem een net even een andere "look" gegeven als onweer-online.nl. De inhoud is exacte hetzelfde. Ik ben zeer benieuwd wat jullie vinden van het uiterlijk van deze nieuwe site. Omdat de inhoud gelijk is zie je in het forum en de wiki nog gewoon de kleurstellingen van onweer-online.nl terugkomen.
Onweer-online.nl is nu met de ingebruikname van de domeinnaam meteo-online.nl nog beter vindbaar en herkenbaar voor o.a. zoekmachines. Mochten jullie nog leuke ideeen hebben over andere (domein)namen en/of functionaliteiten voor de site, dan hoor ik ze graag! Nagenoeg alles is mogelijk!
Let op! Mogelijk moet je eerst al je browser-windows afsluiten voordat je weer het normale onweer-online.nl kunt zien. Je browser onthoudt namelijk dat je via www.meteo-online.nl bent binnengekomen en laat dus dat thema zien, ook al zit je op onweer-online.nl zelf. | Gewijzigd: 28 februari 2008, 17:51 uur, door Basch
Het ziet er weer heel mooi uit kwa de kleur boven aan in het frond weer een hele vooruitgang voor de website van O-O maar ik vindt het echt toppie maar dat had ik al meer gezecht echt super mooi weer .
Maar ook voor de leden bezoekkers ziet het er echt mooi uit .
En ook voor het hele O-O team wandt die werken er ook aan mee.
Groetjes Joep