Ik zit dit weekend trouwens weer in Deventer, dat is wat noordelijker dan Den Bosch
Mijn camera gaat iig mee
Ben benieuwd!!
Dus tja, eerst naar Zutphen en daarna naar Schalkhaar. Maar ik merk er niet veel van denk ik en ik denk dat we windkracht 8 als hoogste mogen beschouwen.
Er gaan trouwens berichten dat er volgende week misschien weer wat wit's uit de lucht kan dwarrelen.
Morgen in de loop van de middag en in de avond: Kustgebieden en Wadden een volle zuidwesterstorm, landinwaarts hard tot stormachtig. Uitschieters in kracht 10, kust en wadden tot in kracht 11.
In de nacht van vrijdag op zaterdag westerstorm, met uitschieters tot in kracht 10.
Zaterdag overdag westerstorm met uitschierters kracht 10 tot 11.
Verder de komenede week: Flink kouder met vanaf maandag of dinsdag sneeuw en hagelbuien, in de nachten vooral landinwaarts een paar graden vorst.
bron: Piet Paulusma.
maandag en dinsdag gaat het toch weer stevig waaien als ik het zo bekijk op weer-online.nl
Woensdag wordt ook een gezellig dagje!!....
Zo te zien gaat er woensdag ook veel neerslag vallen en wordt het koud.... krijgen we een sneeuwstorm??? | Gewijzigd: 28 februari 2008, 15:02 uur, door Annette
Dinsdag:
*850Geopot laat koude bovenluchten zien voor iig natte sneeuw of droge sneeuw in de ochtend.
dit voor dinsdag.
*Neerslagsignaal dan niet al te hoog, zeker niet voor Noord-NL
*Dauwpunten te hoog, dit is minder voor de sneeuwkansen.
*Overdag rond de +3 a +5 graden, te hoog.
*Wind Dinsdag NW = schaduweffect Engeland waardoor het in west-Belgie en Zeeland weleens droog kan blijven.
Edit: ff klikken ik zie dat de kaartjes (gif formaat) anders niet werken. | Gewijzigd: 28 februari 2008, 20:15 uur, door Kevin
Golfhoogte boven de Wadden 3.80m
Morgen verwachte hoogwaterstand is 2.90 m, dat betekent dat er bijn een meter water op het havenplein staat.
Tot 4 uur morgenmiddag zijn de veerdiensten gestaakt van Harlingen naar Terschelling.