Ik geloof in een doorstart, maar kan dat niet alleen. Voor alle mensen die plezier beleefde aan de aanwezigheid van deze (met O-O bevriende) site, stel ik het volgende : Als u master Dick een mededeling wilt doen, mail naar ws_kollumerzwaag@hetnet.nl
Fred (een oude vriend van O-O)
Bericht bewerkt, me =sukkel. Too late..weg ermee!! | Gewijzigd: 10 februari 2008, 20:09 uur, door fred
We vinden het erg jammer dat Weerstation Kollumerzwaag gestopt is. Ik zou graag een doorstart maken, maar daar ontbreken mij op dit moment de middelen voor. En ik neem aan dat Dick een weloverwogen beslissing heeft gemaakt om te stoppen, dus meer dan een klein bedankje naar bovenstaan e-mailadres kunnen we niet doen, lijkt me. Laten we hopen dat iemand het de tijd, geld en energie heeft om een doorstart te maken. | Gewijzigd: 6 februari 2008, 09:43 uur, door Basch
Ok Basch ,
Dank voor jou reactie. Hoor zojuist dat het hart van WSK is verkocht. Einde verhaal dus. Dick is idd een man van weloverwogen beslissingen, mijn daad was een wanhoops-.
Einde verhaal het is niet anders.
Rest mij nog om jou en jou team veel succes te wensen.
Dit topic kan wat mij betreft verwijderd worden. | Gewijzigd: 7 februari 2008, 02:19 uur, door fred