Er zullen ongetwijveld nog kleinigheden zijn die nog niet goed werken of nog niet helemaal doen wat je graag zou willen. Mocht je zo iets vinden, dan zou ik het erg op prijs stellen als je dat in een reactie op dit topic zou willen laten weten. Alvast bedankt!
Voor nu veel plezier op de site!
Update: stemmen in de poll is nu weer mogelijk
Update 2: Als ik dit bericht edit, zijn de poll reacties weg, dus ik heb de poll verwijderd.
Mijn to-do lijstje:
- bug: YouTube upload werkt niet meer
- bug: Niet alle weericoontjes worden altijd weergegeven in het meldboek
- de weervoorspellings-gadget een plekje geven op de frontpage
- extra witregel bovenaan in wiki en forum (zodat links makkelijker aanklikbaar worden)
- stylesheet voor het forum en wiki verbeteren
- meer meetpunten toevoegen
- nachtthumbnails maken van webcams
- links in groepen verdelen | Gewijzigd: 27 februari 2008, 13:45 uur, door Basch
....het aantal vernieuwingen wat O-o onder ogen heeft gezien de afgelopen jaren toch wel is fors. Dit vind ik wel genoeg. Het is weer een verbetering al moest ik zeggen dat toen ik de site voor het eerst in ''new''-style zag ze niet bepaald overzichtelijk en gemakkelijk vond. Nu is het beter met het kaartje met de symbooltjes op de frontpage als groot nieuw voordeel! Erg mooi en als het genoeg gebruikt word hebben we een mooi vol actueel kaartje.
Ik vindt het super mooi geworden en vooral ook de nieuwe koptext Banner erg mooi
het is veel werk geweest allemaal maar echt een compliment voor de mensen die er aan hebben gewerkt.
en ook een hele goede verbetering en mooi over zichtelijk van het frond van de website.
Groetjes Joep
- De Google-map welke de weericoontjes verzorgt van het meldboek staat niet meer in een IFRAME. Hierdoor gaat het scrollen soepeler en laadt de site weer iets sneller in. Dit gaat ook nog gebeuren voor het meldboek zelf.
- Het stylesheet voor de wiki is weer iets verbeterd. Het ziet er nu nog beter uit en het contrast (en dus de leesbaarheid) is verder verhoogd.
- Er staat nu een extra link onder de google-map, waarmee je ook de icoontjes van de officiele KNMI-meetstations kunt laten weergeven.
Een extra idee wat ik vandaag kreeg is om speciale "site-gadgets" te maken. Dit zijn kleine "applicaties" die verschillende dingen kunnen weergeven (denk aan temperatuur/plaats, of klokjes zoals je deze op de frontpagina aantreft). Deze applicaties kunnen vervolgens in diverse andere (weer-)sites gratis worden geplaatst.
Mochten jullie nog leuke ideeen hebben, dan hoor ik ze uiteraard graag!