die beste man voorspeld best aardig de Fronten ver vooruit
ik heb ook de docu gezien op dvd (the great global warming swindle) GOEDE DOCU.
hij is daar best goed in al zeg ik het zelf. kijk maar naar de www.weer-online.nl kaartjes van 25 naar 27 dec. daar zie je toch wel weer een stormpje. volgens de laatste kaartjes gaat hij recht over nederland heen in mindere mate. we zullen het wel weer zien.
http://vakman.weeronline.com/pslv_frame.htm
leterlijke text uit piers zijn voorspelling
23rd – 26th December
Weather
Heavy rain and extremely stormy, particularly 24th and 25th. Strong onshore winds, at times with gusts up to 115 or 130 km/h at the coast. Mostly mild but becoming colder.
Modification 23.11: Wind West to Northwest. Risk of storm surge.
Confidence level A.
General development
A deep low pressure as low as 950 millibars between Iceland and the British Isles starts
moving East and sublows move from the Atlantic over Scandinavia, probably on the 24th as a high pressure over North East Finland and the Northwest Russia collapses. Active, fast moving sublows with more depressions cross the British Isles into North Holland and Denmark 24th-26th. A deep low pressure reaches Norway from the Atlantic around 26th.
Solar effects: Extremely enhanced frontal activity compared with traditional meteorology.
hoofd letters? nee accent leggen op woorden.
piers corbyn voorspeld voor de kerst dagen zeer zwaare storm voor ENGELAND en FRANKRIJK. nederland wordt NIET genoemd.
nu duidelijk?
overigens kun je mugge of muggenziften en van muggen olifanten maken.
hij heeft stormen voorspeld en hij had gelijk. hij had voor 75% gelijk en net nu die 25% die hij mis had was precies nederland.
ik zal het nog eens zeggen. de weermensen in nederland halen zo en percentage niet eens. kunnen ze alleen maar van dromen.
hoofd letters? nee accent leggen op woorden.
piers corbyn voorspeld voor de kerst dagen zeer zwaare storm voor ENGELAND en FRANKRIJK. nederland wordt NIET genoemd.
nu duidelijk?
Volgens mij wordt Nederland wel genoemd in het stukje
Citaat uit topic: Nederland zal waarschijnlijk worden gespaard, zegt de weersvoorspeller. Naast Groot-Brittannië heeft Frankrijk de meeste kans op de kerststorm. 'Maar, als de storm een noordelijker route kiest dan we hebben voorspeld, dan zal Nederland door zijn volle kracht worden geraakt,' aldus Corbyn.