had toen een aanhanger met zo,n 800 liter latexverf achter mijn auto hangen en kwam bijna niet meer omhoog bij een viaduct.
kneep em toen wel een beetje :-[
maar afentoe zo'n buitje is best leuk. ;D
vooral om dat ik het zag groeien.
van een van de eerste nattesneeuwvlokken tot het hele dikke pak soms wel 15 cm.
en wat mij vooral verraste was dat de gemeentes veel te laat tot actie over gingen. het was net of ze in en soort bunker zonder ramen zaten en blindelings afgingen op wat de weer mensen zeiden in plaats van even naar buiten te kijken.
van mij mag het vaker gebeuren. maar dan bijvoorkeur in het weekeind.
Bij thuiskomst was ik veranderd in een sneeuwpop.
Maar we leren hier wel een les uit! Nederland is sneeuw niet meer gewend!
Was mijn huwelijksdag
Vanaf minuut 1 liep al alles fout wat er maar fout kon (behalve... uiteindelijk, na een kwartier uitstel, de huwelijksceremonie) gaan, tot dat ik op het "hoogtepunt" in het ziekenhuis belandde en mijn eigen feest niet meegemaakt heb.......
Echt een onvergetelijke dag dus !!!
ach.. achteraf relativeren we alles maar: iedereen herinnert zich onze huwelijksdag (óf ze waren erbij, óf ze zaten op weg er naartoe vast in de sneeuw), we zijn nog steeds gelukkig getrouwd, en 25 november wordt ieder jaar toch weer een keertje genoemd.
En bij de buren hadden we toen een enorme berg sneeuw voor de ingang geschept zodat niemand er meer via de hoofdingang in of uit kon
Maar wel grappig toen zo'n gozer met z'n golfje ging driften in de sneeuw op de parkeerplaats
Maar jezus heb er 4 uur over gedaan om thuis te komen met de fiets een stukje van 12 km Kon niet meer fietsen want er lag te veel sneeuw en als je 't toch probeerde ging je op je smoel, dus dan maar lopen..
Eenmaal thuis ff warme choco gehad en toen naar buiten auto's helpen die waren vastgelopen omdat heel de weg gewoon bevroren was met een laag ijs erop (doorgaande weg van apeldoorn -> zupthen N345).
Eigenlijk moet zoiets gewoon 1x in de winter gebeuren
en die maart dan toen lag hier een halve meter en ik moets gewoon naar die ...school
maar gelukkig vroag uit(12)uur
Zulke winters heb je niet meer?Man,het is maar vier jaar geleden hoor,en dit was ook maar 1 dag extreem weer een uitzonderlijke situatie,die zich zo weer kan herhalen.
De weg was gewoon een ijsbaan geworden, de weg was dan ook afgezet. Het asfalt was net nieuw, meteen een dikke ijslaag erop
IK weet het ook nog heel goed! Ik zat toen nog in zwolle opschool. Had ik trein later genomen, dan had nacht op utrecht centraal moeten door brengen. Maar ik had steeds de laatste treinen, veel geluk dus. Deed er 7 uur over!!! Zwolle > Arnhem zuid. Ben via zwolle > Deventer> Apeldoorn>amesfoord>ede>arnhem gereist! Een vriend van mij en daar zijn vader van werkt toen nog in apeldoorn. Hij was 3 uur s'middags weg gegaan en was iets over 6 uur s'ochtends thuis!!! Hij stond dus op A50 in de file. | Gewijzigd: 8 september 2009, 17:00 uur, door maarten89
Er zijn momenteel 72 files met een totale lengte van 851 km. (17:54)
( (780 km om 18.30)
( 19.15: waarvan 37 files (666 km))
Actuele situatie (25-11-2005, 19:41) Er zijn op dit moment 40 meldingen, waarvan 31 files (548 km)
Er zijn op dit moment 33 meldingen, waarvan 22 files (480 km) Actuele situatie (25-11-2005, 20:31)
Actuele situatie (25-11-2005, 21:37 Er zijn op dit moment 35 meldingen, waarvan 21 files (310 km)
Er zijn op dit moment 33 meldingen, waarvan 21 files (293 km( Actuele situatie (25-11-2005, 21:57)
Er zijn op dit moment 31 meldingen, waarvan 19 files (273 km) (Actuele situatie (25-11-2005, 22:24)
Om tien voor half zes in de morgen is Nederland weer filevrij, voor het eerst sinds gisterochtend zes uur. Met name op de Veluwe en in het Zuiden van het land stond er in totaal om half één vannacht nog 150 kilometer file.
Op de A50, waar de problemen het meest langdurig waren, kwam pas om 4 uur vannacht echt schot in de zaak. Op die weg heeft het verkeer vast gestaan tussen de knooppunten Waterberg en Beekbergen, de eerste file stond daar om kwart over acht gisterochtend.
En hier een lijst van de langste files, ongeveer rond het hoogte punt!
dit zijn de langste files om 6 uur:
A1: Amersfoort – Amersfoort
tussen knp. Watergraafsmeer en knp. Muiderberg
11 km Langzaam rijdend verkeer
tussen Gooimeer en Laren
6 km Langzaam rijdend verkeer
A1, Amsterdam - Amersfoort
Ter hoogte van knp. Hoevelaken
Afgesloten, Filevorming omrijden via a28-a50
tussen Eembrugge en Bathmen 70 km(afzakt naar 56 om 6 uur) Langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
Hengelo – Apeldoorn
tussen knp. Azelo en voorthuizen 66 km Langzaam rijdent tot stilstaand verkeer
A2, `s-Hertogenbosch - Eindhoven
tussen knp. Amstel en Boxtel 92 km Langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
A2, `s-Hertogenbosch - Utrecht
tussen Best en Culemborg 55 km langzaam rijdend verkeer
A10, Watergraafsmeer – Volendam
tussen Bos en Lommer en knp. Watergraafsmeer
13 km Stilstaand verkeer
A12:Utrecht – Arnhem tussen maarsbergen en knp. Waterberg
32 km Langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
Oberhausen – Utrecht
tussen knp. Velperbroek en Ede 20 km langzaam rijdend verkeer
A15, Ridderkerk - Gorinchem
tussen Hendrik-Ido-Ambacht en knp. Gorinchem 22 km Langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
A16 van Rotterdam naar Breda  » Tussen Kralingen en Moerdijkbrug 22 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer, eerder(e) ongeval(len)
Antwerpen – Rotterdam tussen knp. Galder en de Moerdijkbrug 29 km langzaam rijdend verkeer door een eerder ongeval
A27, Utrecht – Gorinchem tussen knp. Eemnes en Lexmond
37 km Stilstaand verkeer
tussen Noordeloos en knp. Hooipolder 23 km langzaam rijdend verkeer
tussen Oosterhout-Zuid en knp. Sint Annabosch 11 km langzaam rijdend verkeer
A27 van Breda naar Gorinchem  » Tussen Oosterhout en Geertruidenberg 33 km. langzaam rijdend verkeer
Gorinchem – Utrecht tussen Lexmond en Houten8 km langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
A28, Amersfoort - Zwolle
tussen Den Dolder en Strandhorst 37 km Langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
tussen Harderwijk en Zwolle-Zuid 36 km Stilstaand verkeer
A28, Amersfoort - Utrecht
tussen Nijkerk en knp. Rijnsweerd30 km langzaam rijdend tot stilstaand verkee
A30, Lunteren - Barneveld
tussen knp. Maanderbroek en Barneveld 17 km Langzaam rijdend verkeer
A30, Lunteren - Ede
tussen Barneveld en knp. Maanderbroek 18 km Langzaam rijdend verkeer
A50: Arnhem – Apeldoorn tussen knp. Waterberg en knp. Beekbergen 20 km stilstaand verkeer
Zwolle – Arnhem tussen vaasen en Arnhem-Centrum 30 km stilstaand verkeer
A58 Eindhoven – Breda tussen Best en Bavel 31 km langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
N304 Ede – Apeldoorn tussen de N224 naar Ede en de weg naar Beekbergen 23 km stilstaand verkeer
Apeldoorn – Ede tussen de weg naar Beekbergen en de N224 naar Ede 23 km stilstaand verkeer
N35, Enschede - Gronau
tussen Enschede-West en grens Duitsland 12 km Langzaam rijdend verkeer
N35Gronau - Almelo (A35)tussen de weg naar Enschede-Oost en Delden14 km langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
N261, Loon op Zand – Waalwijk tussen Tilburg en A59: Waalwijk
9 km Langzaam rijdend verkeer
Vrolijk opgestapt en weggereden.. grootste fout natuurlijk..
M'n ouders hadden me nog gewaarschuwd.. "ga nu niet weg met dit weer, blijf gewoon thuis en bel je school af"
maar nee.. gewoon een stijfe kop en weg was ik..
nog geen minuut van huis en 100 meter verder.. op de smoel met de scooter
Nja wie niet luisteren wil moet maar voelen hè
Heb toen toch maar afgebeld.. en heb er lekker van genoten die dag