Ik heb sinds vandaag mijn camera afgegeven in de winkel waar ik mijn camera vorig jaar kocht nu is het volgende aan de hand. Als ik mijn camera opstart is er niets aan de hand maar als ik uitzoom of inzoom dan krijg ik in beeld het typenummer van mijn camera en daarachter LensError, ikzelf zit te denken dat er iets vuil is in de camera of het uitschuifsysteem. Maar het kan ook ernstiger. Het ergste nog is dat ik hem 4-6 weken kwijt ben. *snik* dat word afkicken dus voorlopig zie je geen (of amper) foto's van mij, enkel er ligt nog een camera hier maar de kwaliteit is daar minder van en het belangrijkste: Dat ding is niet van mij!
Ik hoop zo dat het niets ernstigs is want een nieuwe is niet zo goedkoop zeker niet als wat ik graag wil. En ik zonder camera, tjaaaa...........
Tis te hopen, je kan niet zomaar een nieuwe kopen. Kan wel maar ik ben ook een studentje he!
Ga de site van kassa of de consumentenbond maar eens bezoeken als ik jou was.
Laat je niet een oor aan naaien!!
whaha , minder joh. Net 11 maanden.
binnen 1 dag ipv 3 a 4 weken. :o
laat me raden ; je hebt je 'fotoverslaving' uitgelegd en ze gaven je gelijk een nieuwe omdat ze als de dood waren je elke dag voor de deur te hebben!! ;D ;D
veel fotoplezier Kevin.
binnen 1 dag ipv 3 a 4 weken. :o
laat me raden ; je hebt je 'fotoverslaving' uitgelegd en ze gaven je gelijk een nieuwe omdat ze als de dood waren je elke dag voor de deur te hebben!! ;D ;D
veel fotoplezier Kevin.
nee nee niet 1 dag hoor, 3 weken heeft het geduurd, en de camera die ik nu heb komt helemaal uit tsjechie!
het is waarschijnlijk je lens,
hoe oud is je lens?
ik had een oudere 100-300 sigma lens op me 350D dan krijg je een error.
waarom?
de lens is voor analoog gemaakt, en moet voor DSLR dus gerechipt worden, dit doet het merk van de lens, niet bij alle lenzen omdat sommige lenzen dusmatig oud zijn of gewoon te duur om te laten doen voor een niet zo goede lens.
mvg erwin
Het gaat ook een beetje om de fotograaf zelf en meer de compositie's.