De vuurwerkfoto's vond ik persoonlijk goed geslaagd. Later komt er nog een aantal video's van optreden's en het vuurwerk (allen tussen de 0.30-7.00min)
muziek was in tegenstelling tot andere jaren binnen de perken. het was niet zo dat de hele stad mee kon genieten dus de nachtrust schoot er dit weekeind niet bij in (zou anders 4de weekeind op rij zijn)
en het vogelschieten wat daar van geworden is weet ik niet maar ze hebben niet 1 kraai geraakt.
muziek was in tegenstelling tot andere jaren binnen de perken. het was niet zo dat de hele stad mee kon genieten dus de nachtrust schoot er dit weekeind niet bij in (zou anders 4de weekeind op rij zijn)
en het vogelschieten wat daar van geworden is weet ik niet maar ze hebben niet 1 kraai geraakt.
Ik had dit nu voor het eerst meegemaakt. Het vuurwerk was kort maar krachtig. Het optreden was wel goed, jammer van de vele rook. En jammer dat niet iedereen meedeed. Het vogelschieten is niet mijn smaak, jammer van de traditie maar ik vind het een beetje saai.