Het klets- en waarneemtopic Herfst 2024

HERFST DISCUSSIETOPIC
» Klik hier
In het discussietopic staat het actuele en aankomende herfstweer centraal. Hier kan gediscussieerd worden over de laatste pluimen, modelbeoordelingen, etc.
HET GROTE HERFST KLETS- EN WAARNEEMTOPIC
Hier ben je welkom om te kletsen over alles omtrent de herfst. De meteorologische herfst is van start en dus kunnen de eerste waarnemingen van het nieuwe seizoen binnenstromen! Hier kan je, naast het meldboek op de homepage, terecht kan om jouw eigen actuele weersituatie te delen. Regen, hagel, temperatuur, onweer, wind, etc.: deel het gerust, eventueel met wat foto's. | Gewijzigd: 24 oktober 2024, 18:16 uur, door Thijs.
hé daar allemaal, is er nog wat leven hier.
even over weerfenomeen Dana in spanje, had hier toch wel iets van berichtgeving verwacht.
evt satelietbeelden, moest het van weerplaza halen.
enfin , hoop op wat meer activiteit
gr ut fryslân
ga even een tijdje van di forum af , er is weinig tot geen activiteit meer en dat is al een tijdje.
zie volgend jaar wel eens weer hoe het er voor staat.
gr ut Fryslân
Ik snap wat je zegt... het uitblijven van ( intressante ) winters ( dat denkt ik wel de het drukste topic was) is killing voor het forum leven.
Nu denk ik dat we deze winter misschien wel een opleving gaan krijgen.. want zo zacht als de afgelopen jaren gaat deze winter niet worden vermoed ik..
Wat ik in ieder geval zie is dat we niet zoals afgelopen winter in een eindeloze regenperiode komen.. deze winter gaat denk ik veel wisselvalliger worden waardoor kou de kans heeft en vervolgens ook sneeuw..
Het is een beetje glazenbol maar goed blijft het forum in de gaten houden want het zou zomaar kunnen als de winter weer aanslaat dat we hier weer naar 100.000den hits gaan..
We hebben in iedergeval deze week al de eerste (natte) sneeuw❄️❄️❄️.. de laatste keer dat we dat in Nederland zo vroeg hadden is aardig poosje terug vlgs mij. 😄😄 | Gewijzigd: 19 november 2024, 09:27 uur, door Callie-P
Ik blijf hier nog wel min of meer wekelijks posten, want ik vind het een fijne plek om mijn uitgebreide berichten op te stellen, en de opmaak blijft ook mooier dan op andere sites (naar mijn mening).
Ik kan niet alleen voor een herstart of vernieuwde activiteit op OnweerOnline zorgen. Er zijn wel een paar anderen die enthousiast zijn om nieuwe energie in de site te stoppen, maar dat lijkt op dit moment nog niet voldoende.
Ik blijf hier nog wel min of meer wekelijks posten, want ik vind het een fijne plek om mijn uitgebreide berichten op te stellen, en de opmaak blijft ook mooier dan op andere sites (naar mijn mening).
Ik kan niet alleen voor een herstart of vernieuwde activiteit op OnweerOnline zorgen. Er zijn wel een paar anderen die enthousiast zijn om nieuwe energie in de site te stoppen, maar dat lijkt op dit moment nog niet voldoende.
Tja.. zoals ik al eerder schreef.. we missen het winterweer wat een enorme drive is in heel weerforum land..plus een forum draait op de leden zelf.. want Thijs kan zijn wekelijkse stukjes wel schrijven en ik kan het elke keer wel blijven uitleggen.. maar uiteindelijk moeten we het met zn allen doen.. Dus Joris leef je uit !!
maar hoe dan ook ik blijf dit 1 van de mooiste sites vinden om over het weer te "bomen"
Update **** er is wel gefluister dat het na mid december erg intressant aan het worden is..
Er wordt zelfs al ( heel zachtjes ) gemopelt over wat grotere kansen van een witte kerst....iets wat we heeeeeel lang niet hebben gehad.. ( alleen al spreken over een kans..)
dusssss
| Gewijzigd: 3 december 2024, 08:40 uur, door Callie-P