Rusland - demonstraties Navalny
Ik zou niet graag in de schoenen staan van die politie. Heb wel zelden zoveel sneeuwballen gezienУ цирка на Трубной полицейских забросали снежками, те явно растерялись
— Медиазона (@mediazzzona) January 23, 2021
Видео: Юля Сугуева / Медиазона pic.twitter.com/QRkpJygSfN
| Gewijzigd: 23 januari 2021, 16:28 uur, door Thijs.
5 tot 8 cm in de omgeving Venlo - Arcen - Horst, ook 5 tot 15 cm in de Limburgse heuvels.
Ik hoor tot nu toe vooral meldingen van ijsregen en (natte) sneeuw die blijft liggen op daken, auto's en kliko's, maar vooralsnog niet op straat. Dit komt vooral doordat het vooral lichte neerslag is. De intensiteit is niet ideaal voor een sneeuwdek. Lokaal kan er wel net 1-2 cm vallen.
De neerslagzone komt weinig verder noordelijk vandaag, en zal uiteindelijk verbrokkelen boven Vlaanderen.
Oja, je bericht werd naar dit topic verplaatst aangezien het hier thuishoort. Want zonder enige onderbouwing iets roepen doe je maar hier.
nou, als ik buienradar 24 uur bekijk dan krijgen we hier morgen toch sneeuw van betekenis.
kan niet wachten, volgende week nog veel kouder?
gr uit fryslân Noordelijke gebieden kunnen grofweg 1-2cm krijgen, mss een 3cm ergens. Ook wel kans op ijsregen en eventueel wat ijzel
a la 1979 , DAT zou mooi zijn
alleen de kaarten bekijken is al genieten Klein correctie: huidige runs starten reeds 6/7 februari met sneeuwval. Kwestie van het niet op de al te lange termijn te plaatsen