Ik ben Natasja uit De Bilt. Woon daar met gezin(man en 2 kinderen)en 3 , katten Het paard uit mijn avatar staat in Baarn/Soest
En net als vele hier heb ik interesse in het weer. Verstand van voorspellingen en dergelijke daar waag ik me niet aan. Ik zal vooral meelezen.
Mijn naam is Thijs en ik ben één van de jongste hier (ik ben nog maar 18 jaar).
Mij zul je niet zoveel zien in de topics, maar ik ben wel heel vaak beschikbaar in de algemene chatroom.
Veel plezier!
Welkom of ons forum!
Er is van alles te doen/te lezen hier; van seizoenstopics tot nieuwsberichten variërend van het weer tot de ruimtevaart.
Tevens kan je meedoen aan verschillende wedstrijden, zoals de fotowedstrijd, maandwedstrijd, raad het aantal ontladingenwedstrijd, etc.
Indien je zin hebt om gezellig mee te babbelen, kom dan eens een kijkje nemen in een van de chatrooms.
Komt er "spektakelweer" aan, dan kan je ook de storm track aanklikken. Het weer, onweerintensiteit, webcams, noem het maar op kan je dan live volgen én indien het OnweerOnline chaseteam onderweg is, kan je ze zowel daar alsook via facebook of twitter volgen. Geen stormweer, maar wel de weerpluimen of de radar willen volgen... deze zijn op de homepage terug te vinden.
Naast ons forum zijn we ook nog terug te vinden op Twitter, Facebook en Instagram.
Heb je vragen stel ze gerust!
Groetjes Joyce