Om de verschillende herfsttopics voor iedereen zo overzichtelijk mogelijk te houden is er naast het Herfst Discussietopic en het Waarnemingentopic nu ook weer het grote herfst kletstopic. Denk voor het plaatsen van je reactie goed na over waar je bericht thuis hoort.
HERFST DISCUSSIETOPIC
» Klik hier
In het discussietopic staat het actuele en aankomende herfstweer centraal. Hier kan gediscussieerd worden over de laatste pluimen, modelbeoordelingen, etc.
WAARNEMINGENTOPIC HERFST 2019
» Klik hier
Deel jouw actuele weersituatie, zoals neerslag, onweer of wind, met de lezers van Onweer-Online in het veel bekeken waarnemingentopic.
HET GROTE HERFST KLETSTOPIC
Hier ben je welkom om te kletsen over alles omtrent de herfst, natuurlijk kan je ook een eigen kletstopic aanmaken in de Kletscorner - In de Heksenkring. Klagen is hier toegestaan, maar hou het netjes en overdrijf het niet. We houden de sfeer graag positief!
Heerlijk vooruitzicht.
Nou kom maar op met die zware herfstbuien en stormen.
En dan gauw weer naar de voorjaarsbuien met het eerste onweer...
Doe het zelf zal ik zeggen!
Onweer-online is sowieso niet meer wat het geweest is. Maar heeft wellicht te maken door het gebrek aan 'weer'... | Gewijzigd: 17 september 2019, 12:10 uur, door JOHNNY123
Het staat eenieder vrij om de herfsttopics aan te vullen. In tijden dat het weertechnisch gezien wat rustiger is, hebben we ook nog tal van onderwerpen op het forum staan die óók gelezen kunnen worden. Dit leesvoer wordt geregeld aangvuld met nieuwe items, dus genoeg leesvoer voorhanden zou ik zeggen.
Daarbij zo negatief over de site te praten, zonder onderbouwing of wat dan ook, vind ik ook echt niet nodig. Straal eens wat positiviteit uit, dat maakt het voor iedereen gezelliger.
Lorenzo op de A Oceaan is nu cat 5 en trekt, ( prognose ) richting het weekend zei afgezwakt langs zuiwest Ierland
kijken en afwachten wat wij daarvan gaan meemaken, iets anders koers en we hebben een flinke najaarsstorm.
wordt nowcasten de komende tijd
gr uit Fryslân