Aankondiging: Tijdelijk afscheid van OnweerOnline
Na lang wikken en wegen heb ik beslist om een nieuw hoofdstuk aan te snijden in mijn leven. Dit heeft wel bepaalde gevolgen voor mijn aanwezigheid als moderator hier op OnweerOnline
Want ik beëindig niet alleen mijn huidige job, ik vertrekt namelijk ook op reis. Maar niet zomaar op reis, in november vlieg ik naar Nieuw Zeeland om te gaan rondtrekken voor…. onbepaalde tijd. Wat natuurlijk inhoudt dat ik niet hetzelfde kan betekenen voor OnweerOnline als momenteel. Want OnweerOnline is meer dan enkel wat posten en vreet redelijk wat tijd op, zeker als je zoals mij zowat iedere dag meerdere uren hier spendeert
Gelukkig werken we met een fantastisch team waar jullie ten allen tijde op kunnen rekenen en val ze zeker lastig tijdens mijn afwezigheid
Maar jullie zijn nog niet direct van mij af natuurlijk, ik blijf sowieso nog tot en met oktober volop actief en laat ons hopen op een fantastische zomer met hopelijk nog heel wat onweerskansen!
En daarnaast ga ik toch proberen om jullie mee te laten genieten van wat Nieuw Zeeland te bieden heeft. Ik zal waarschijnlijk een topic bijhouden hier op OnweerOnline met foto’s en hopelijk kan ik jullie dan mee laten genieten met plaatjes zoals onderstaande En als ik ooit terugkom, dan hoop ik zeker weer de draad hier op te pikken. Voor als je toch een afscheidsgeschenk wenst te geven, stuur me even een pb en ik geef je mijn rekeningnummer
Franz-Josef Glacier,, New Zealand pic.twitter.com/l1hjbpVwa5
— self.care.cc on instagram (@burgundyrum) 16 juni 2019
Southern Alps, New Zealand. Photo by rachstewartnz (IG). pic.twitter.com/Hrs8qMQ7BK
— Best Earth Pics (@BestEarthPix) 18 juni 2019
I updated my post on the Tongariro Northern Circut, including the updated cost of overnight huts and campsites. This New Zealand trek is amazing. https://t.co/gTLK8YuztM #travel #newzealand #trekking #tramping #hiking #tongariro #volcano pic.twitter.com/ugeKlQxaro
— Trippin' Turpins (@trippinturpins) 18 juni 2019
Lees ze bijna altijd wel door, en met veel interrese. En hoop dat natuurlijk te blijven kunnen doen.
Veel succes en plezier met je trip naar NZ. En hopelijk blijft de site draaiend, er zal toch wel een mod of sitebeheerder aanwezig blijven hier neem ik aan?
Helaas mijn bankrekening ben ik even zoek
| Gewijzigd: 18 juni 2019, 21:18 uur, door Entity
Stats 2016 = 2 (30/5)
Stats 2015 = 5
Stats 2014 = 8
Lees ze bijna altijd wel door, en met veel interrese. En hoop dat natuurlijk te blijven kunnen doen.
Veel succes en plezier met je trip naar NZ. En hopelijk blijft de site draaiend, er zal toch wel een mod of sitebeheerder aanwezig blijven hier neem ik aan?
Helaas mijn bankrekening ben ik even zoek
Jammer van dat laatste maar goed, de site blijft zeker en vast draaiend hoor, we hebben een uitgebreid team waarbij iedereen zijn en haar (ja zal onze vrouw ook maar even melden of krijg ik op mijn donder ) specialiteit heeft
Ik ga je missen teammaatje. Onze samenwerking was en is altijd goed en gezellig, met het nodige geplaag over en weer.
Ik wens je heel veel succes en heel veel plezier met deze grote nieuwe stap in je leven! Ben heel benieuwd naar wat je gaat meemaken en zien. Ik zal je topic gaan volgen!
Neem ook wat schokbrekers mee voor de aardbevingen aldaar...kan handig zijn .
Ga je ook naar Matamata (Waikato)? Daar hebben ze de hobbithuizen (Lord of the rings) laten staan na het filmen.....
Dan neem ik meteen even van de gelegenheid gebruik voor het volgende:
Oproep:
Wie komt Sven vervangen bij het spelen voor deurdrempeltje op dagen waarin "het natte voetenalarm" geldt??
Dat klinkt heel leuk allemaal, je zult veel mooie dingen gaan zien en meemaken dat lijkt wel zeker.
Alvast bedankt voor al je berichten en toevoegingen aan de kansen die er geweest zijn, en nog veel meer natuurlijk (ook achter de schermen).
We hebben nog een hele zomer te gaan en ik hoop dat die erg druk word voor je qua onweer online .
Het ga je goed.
Groet Johan
Nice dat je naar Nieuw-Zeeland gaat, das heel wat anders dan Vlaanderen, in elk geval beter weer
Ben benieuwd naar je inbreng vanuit Nieuw-Zeeland, qua weer een beetje anders dan in de lage landen vermoed ik.
Bedankt voor de vele jaren gezelligheid op de chat en ook bedankt voor alles wat je me hebt bijgebracht op het gebied van onweer.
Ik weet nog heel goed dat ik hier een jaar of 8 geleden begon als ubern00bish op meteorologisch vlak, sindsdien heb ik
door onderandere jouw inbreng veel geleerd.
Veel plezier in Nieuw-Zeeland alvast, voor het zover is kom ik je vast nog wel tegen op de chat.!!