Inderdaad, Je kunt elke seconde terug kijken. Wel max 5 dagen terug. Ik heb ook maanhalo, halo, parhelium + circumzenitale boog, vliegende ganzen, ... vastgelegd met die webcam. Ik ben benieuwd naar het onweerseizoen.
Inderdaad, Je kunt elke seconde terug kijken. Wel max 5 dagen terug. Ik heb ook maanhalo, halo, parhelium + circumzenitale boog, vliegende ganzen, ... vastgelegd met die webcam. Ik ben benieuwd naar het onweerseizoen.
Inderdaad handig, ik ga ook op bijzondere weer-dagen live op YouTube. Bijvoorbeeld bij onweer als het donker is kan ik dan misschien een mooie bliksem vastleggen en bij een flinke storm de flinkste windstoten bekijken en als enigste bewaren van de opname!
Hier een test met mijn Eken H9R actie camera: https://youtu.be/Ftm4jFy-bxc
Goede kwaliteit is het niet via Youtube maar je kunt de camera ook rechtstreeks verbinden met een laptop via wifi en het scherm opnemen, ik doe dat dan met het gratis programma: Apowersoft. Ik heb 2 laptops, 1 voor thuis en 1 voor school, dus dat komt goed uit buiten school!
Wanneer ik de camera rechtstreeks verbind met één van mijn laptops, heb ik natuurlijk geen verbinding met het normale wifi-netwerk bij mij thuis en kan ik het dus niet live op YouTube zetten.
Edit 17:13 (1):
De live-video stond op privé, ben opnieuw gaan opnemen waarvan iedereen met de link de video kan bekijken.
Edit 18:35 (2):
De live-video beïndigd in verband dat je niks meer ziet omdat het buiten inmiddeld donker is.
De video is nog wel terug te bekijken! | Gewijzigd: 16 februari 2019, 18:35 uur, door Tieske