Lako en W. in t Erland!
Al langere tijd actieve leden op OnweerOnline waarna vanuit het team unaniem besloten is hen uit te nodigen zich in het team van OnweerOnline te voegen. We zijn blij dat ze inmiddels geheel 'geïntegreerd' zijn en hopen met een versterkt team een nieuw jaar vol interessante weersituaties mee te gaan maken. De inbreng en aanwezigheid van jullie als leden en bezoekers is natuurlijk net zo van belang en we hopen dan ook op weer veel uitgebreide en gezellige seizoensdiscussies!
Nog even een kleine kanttekening inzake Callie-P: door omstandigheden zal hij deze winterperiode weinig actief zijn. Hij blijft in het team en we hopen Callie natuurlijk snel weer terug te zien (een goede winteruitbraak zal hem toch zeker wakker schudden?!).
In de reacties hieronder zullen Lako en W. in t Erland zich kort voorstellen. | Gewijzigd: 17 januari 2018, 18:01 uur, door Onweer-Online.nl
Ik ben sinds kort moderator bij Onweer-Online maar ben al lid sinds ergens in Mei 2014, daarvoor al een tijdje alleen aan het meelezen. Persoonlijk vind ik alles van extreem weer interessant; van extreme hitte en zwaar onweer tot zware sneeuwval en diepvrieskou. Op dit moment houd ik me vooral bezig met nieuws posten op de site
Ook vind ik natuur en landschapsfotografie leuk om te doen (neem gerust eens een kijkje op mijn 500px account ) en gebruik daarvoor de Sony Cybershot DSC-H400. Het is een goede camera al begint ie langzaam wel wat ouderdom probleempjes te krijgen. | Gewijzigd: 21 januari 2018, 12:06 uur, door Lako
Van jongs af aan ben ik geregeld op wintersport gegaan. Vanuit de wintersport ben ik meer en meer geïnteresseerd geraakt in de winter. De jaren daarna groeide ook mijn interesse voor onweer en het weer in het algemeen (en natuurlijk ook extreem weer ). Daarnaast vind ik het ook leuk om zo nu en dan wat te plaatjes van landschappen, natuur of het weer te schieten.
Zodoende ben ik een tijd geleden op Onweer-Online terechtgekomen. Sinds kort staat er zo'n oranje balk met 'moderator' onder mijn naam, wat ik erg leuk vind! Ik zal me vooral bezig (blijven) houden met de warmte- of koudegetallen en verwachtingen.
We gaan er een mooie tijd van maken met hopelijk nog veel meer weer! | Gewijzigd: 17 januari 2018, 20:33 uur, door Thijs.