ik lees net helaas het zelfde,morgenavond regen met binnen trekken van zachtere lucht.
het verhaal op buienradar laat weten een witte kerst(waar velen op hopen)slechts 5% is.
vanaf morgen steigende temps in de opmars naar kerst,maar er zal wel veel wind staan.dat lees ik dus,of heb ik andere bril nodig als iemand er iets anders van kan maken?
Je word hier echt niet blij van als winterliefhebber...de pluim word met de dag slechter. Op naar januari...ondanks de
2 tot 3 dagen sneeuw kunnen we deze maand weer afschrijven als een verloren wintermaand.
Edit Benjamin: Ik heb je bericht even hier geparkeerd. Dat lijkt me gezien de inhoud een betere plaats . | Gewijzigd: 19 december 2017, 09:35 uur, door Benjamin
tot die tijd ander weer nieuws.
‘De omvang van het ijs is 80 procent kleiner dan 30 jaar geleden. Dat is dramatisch. Het is een symptoom van de opwarming van de aarde’, zegt Jennifer Francis, onderzoekster van het Rutgers Institute of Coastal and Marine Science in de VS in The Guardian.
Volgens Francis, en veel andere klimaatwetenschappers, warmen de oceanen en atmosfeer op door het gesmolten poolijs. Daardoor keert de straalstroom om. ‘Het omkeren van de straalstroom leidt tot extreem weer’, zegt Francis. ‘De koude lucht van de Noordpool reist daardoor veel verder naar het zuiden.’
Vette pech voor de wetenschappers.
tot die tijd ander weer nieuws.
Je word hier echt niet blij van als winterliefhebber...de pluim word met de dag slechter. Op naar januari...ondanks de
2 tot 3 dagen sneeuw kunnen we deze maand weer afschrijven als een verloren wintermaand.
Edit Benjamin: Ik heb je bericht even hier geparkeerd. Dat lijkt me gezien de inhoud een betere plaats . Jezus wat een negativiteit weer zeg, verloren wintermaand, afschrijven ....?
Alsof die 3 dagen sneeuw zo normaal zijn in het huidige klimaat. Denk dat we met zijn allen heel blij mogen zijn met tot nu toe in ieder geval al 3 sneeuwdagen!!!!
Afgelopen zondag, stonden er op alle weer websites voor de hele week volop zon.
Daar is werkelijk NIETS van uitgekomen.
https://nl.sat24.com/nl/nl/visual
| Gewijzigd: 23 december 2017, 11:37 uur, door Dominique de Graaff
Failure is a few errors in judgement, repeated everyday.
| Gewijzigd: 26 december 2017, 12:59 uur, door Jenss