In een poging om de verschillende topics zo overzichtelijk mogelijk te houden voor iedereen is er naast het winterdiscussietopic nu ook weer het grote winter kletstopic. Denk voor het plaatsen van je reactie goed na over waar je bericht thuis hoort.
WINTERDISCUSSIETOPIC
» Klik hier
In het discussietopic staat het actuele en aankomende weer centraal. Hier kan gediscussieerd worden over de laatste pluimen, modelbeoordelingen, etc. Ook de discussie over winterse weerfenomenen (zoals een portie smeltende sneeuw of aankomende nachtvorst) kunnen hier worden gehouden.
WAARNEMINGENTOPIC
» Klik hier
In het waarnemingentopic kan je jouw actuele weersituatie vermelden. Van regen tot vlokken en van onweer tot mist, alles mag je hier vermelden.
ARDENNEN SNEEUWTOPIC
» Klik hier
De sneeuwkansen voor de meest sneeuwrijke regio van de Benelux kunnen hier worden besproken. Hier gaat het nu net iets makkelijker dan in de rest van onze Lage Landen.
HET GROTE WINTER KLETSTOPIC
Hier ben je welkom om te kletsen over alles omtrent de winter, natuurlijk kan je ook een eigen kletstopic aanmaken in de Koek en Zopie kletscorner. Klagen is hier toegestaan, maar hou het netjes.
| Gewijzigd: 1 december 2017, 00:10 uur, door Sven
Ik heb overigens nog een mooie foto van bomen met rijp en uitgesneeuwde mist uit 2006. Helaas kan ik geen topic vinden om deze foto te plaatsen, wil hem zo graag delen | Gewijzigd: 9 december 2017, 10:53 uur, door Wolkje7
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Hagel: 13
Onweer: 21
In Arnhem niet, wel op de Veluwe 10-15 cm. Kom er ook net pas achter. In Velp lag 4-5 cm. | Gewijzigd: 9 december 2017, 17:06 uur, door Wolkje7
Velp 2018:
Velp 2017:
Ik heb overigens nog een mooie foto van bomen met rijp en uitgesneeuwde mist uit 2006. Helaas kan ik geen topic vinden om deze foto te plaatsen, wil hem zo graag delen
Het winter sfeer topic :
https://www.onweer-online.nl/forum/topic/45425/wintersfeer-topic/
Ik heb overigens nog een mooie foto van bomen met rijp en uitgesneeuwde mist uit 2006. Helaas kan ik geen topic vinden om deze foto te plaatsen, wil hem zo graag delen
Het winter sfeer topic :
https://www.onweer-online.nl/forum/topic/45425/wintersfeer-topic/
Oooh mooi. Dank je wel!
Velp 2018:
Velp 2017: