Midden doet ook lekker mee Op sommige plekken ligt er 15/20cm ! zojuist het voor elkaar gekregen id zware sneeuw met een drone te filmenvideo volgt nog..
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Hagel: 13
Onweer: 21
Het is omstreeks 8:30 begonnen en niet meer gestopt, het is bar en boos op de weg.
Jammer dat het weer van korte duur is. Zo"n sneeuwdek zou toch mooi zijn tot de jaarwisseling.
Ach, we hebben onze portie de afgelopen dagen wel gehad lijkt mij. Vandaag is er maar een centimeter of twee bij gevallen. Maar de dag is nog niet om.
Ach, we hebben onze portie de afgelopen dagen wel gehad lijkt mij. Vandaag is er maar een centimeter of twee bij gevallen. Maar de dag is nog niet om.
Dat is inderdaad waar. Maar als men het ook voorspeld, moet het ook gebeuren. Daar gaat een dag foto's maken op de Posbank, waar ik op gerekend had overdag. Nu mag je er niet meer op, en is het bovendien te donker.
Nu is de matige regen overgegaan in lichte sneeuw, maar hoop wel dat die 9 uur sneeuwval alsnog wordt volgemaakt vanavond en vannacht. Morgen de Veluwe op zal wel niets worden, want het gaat morgen direct harder dooien. | Gewijzigd: 11 december 2017, 17:23 uur, door Wolkje7
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Hagel: 13
Onweer: 21
Dat is inderdaad waar. Maar als men het ook voorspeld, moet het ook gebeuren. Daar gaat een dag foto's maken op de Posbank, waar ik op gerekend had overdag. Nu mag je er niet meer op, en is het bovendien te donker.
Nu is de matige regen overgegaan in lichte sneeuw, maar hoop wel dat die 9 uur sneeuwval alsnog wordt volgemaakt vanavond en vannacht. Morgen de Veluwe op zal wel niets worden, want het gaat morgen direct harder dooien. Kom rustig naar de Veluwe, hier ligt 20 cm, dat is echt niet zomaar weg.