Ik hoop het zo! Woensdag was ook niets hier, eigenlijk nog behalve wat winterklappen enkele maanden geleden niets gehad hier.... Vanavond maar even op blijven.....
Ik zag rond 01:30 uur vandaag nog wel een keer weerlicht, vanaf de kant van het IJsselmeer/Flevoland. | Gewijzigd: 23 juli 2017, 01:53 uur, door Wolkje7
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Hagel: 13
Onweer: 21
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Hagel: 13
Onweer: 21
Lid sinds 7 juli 2017. 15 onnozele berichten geplaatst. Waarom heb je je eigenlijk aangemeld op Onweer Online? Ik kan je kaarten tonen wanneer je de volle mep hebt gehad DIT JAAR. | Gewijzigd: 23 juli 2017, 17:30 uur, door reedtimmer
Lid sinds 7 juli 2017. 15 onnozele berichten geplaatst. Waarom heb je je eigenlijk aangemeld op Onweer Online? Ik kan je kaarten tonen wanneer je de volle mep hebt gehad DIT JAAR.
Doe maar! Dan kan ik aantonen hier in mijn buurt dat ik echt niet altijd waarschuw voor niets!!!
Lid sinds 7 juli 2017. 15 onnozele berichten geplaatst. Waarom heb je je eigenlijk aangemeld op Onweer Online? Ik kan je kaarten tonen wanneer je de volle mep hebt gehad DIT JAAR.
Doe maar! Dan kan ik aantonen hier in mijn buurt dat ik echt niet altijd waarschuw voor niets!!!
Nou 19 en 20 juli heb je in Middelstum veel ontladingen gehad. Dit gaat trouwens wel over jou en niet over je buurt. Want jij klaagt hier.
| Gewijzigd: 23 juli 2017, 18:44 uur, door reedtimmer
er zijn ook flinke buien over friesland getrokken, het ligt er net aan waar het langs trekt. Hier in nieuwe pekela trekt het meeste ook meestal langs
Helaas hier niets...... Wellicht tussen 2 en 7 uur maar zelfs met het raam open helaas niet wakker geworden.
Hier in Middelstum trekt echt alles boven en onder langs.... We staan er inmiddels om bekend hier...
Nou 19 en 20 juli heb je in Middelstum veel ontladingen gehad. Dit gaat trouwens wel over jou en niet over je buurt. Want jij klaagt hier.
Zoom dat kaartje van maar eens in op Middelstum, ik kan beloven dat alles er boven en onderdoor gaat. En met minimaal 5 km. | Gewijzigd: 23 juli 2017, 21:56 uur, door Jenss
Ik durf er 100 euro op te zetten dat iedereen in Middelstum je kan vertellen dan wij sinds een paar maanden al geen onweer van betekenis hebben gehad hier.... Kaartjes op jouw niveau zeggen niet zoveel op lokaal niveau.
| Gewijzigd: 23 juli 2017, 21:56 uur, door Jenss