Al snap ik vaak 90% van de uitdrukkingen in je berichten niet (wat overigens volledig aan mij ligt), toch leer ik er wel van en het is altijd leuk om te lezen.
Die idiote verwensingen zijn natuurlijk niet goed te praten. Ik zou ze onmiddelijk blokkeren en er geen aandacht aan schenken.
Mocht je besluiten om toch echt te stoppen, dan hartstikke bedankt voor je inzet en je leuke en leerzame stukjes!
pak deze aan , of donder ze er gelijk uit met woorden als wat jij krijgt en velen meer .
ikke zeg BLIJVEN ,en laat je hobby niet wegnemen voor 1000 den leden die jou wel willen
Ook ik ben zo'n type dat enkel het forum doorleest en bijna nooit een reactie plaats.
Ik lees daarom de forecasting van jou en svenn met veel plezier, sterker nog geen enkele andere weersite kan mij als 'leek' enkele interessante en goede informatie verschaffen.
Naast de weersites ben ik ook actief op enkele andere fora. En uit eigen kennis kan ik je helaas mededelen dat het uitten van frustratie (ernstige verwijten daarbuiten gelaten) nu eenmaal in de menselijke aard zit en vaak lomp en zondere enige argumentatie op het internet wordt geploft. Zo kun je bij voetbalforums zien dat de reacties na een verlies haast deprimerend kunnen zijn terwijl er gewoon goed gespeeld is.
Conclusie: Er zijn twee manieren om dit op te lossen: 1. hard handhaven (blokkeren), zeer onwenselijk en tijdrovend. 2. negeren, weinig moeite, leest alleen niet prettig en is zeer frustrerend als je de situatie goed hebt uitgelegd. Enige wat daarbij misschien helpt is om de 'onderbouwde reacties' beduidend meer naar voren te laten komen.
Ik hoop echt dat jullie doorgaan met de forecasting. Nogmaals erg bedankt daarvoor!
geen idee ? bij mij dondert het nu van vele kanten .
weer komt zoals ie komt ,en verwachten doen we het zeker , weer blijft gellukig nog onvoorspelbaar . ook al voorspellen we het weer weer weer
Ik vind het mooi om te zien dat er veel mensen reageren (die normaal alleen lezen) die de posts van Tatanka wel waarderen. Hopelijk krijgt Tatanka een iets positiever beeld van de community. Hoe dan ook, het is een hobby, en als je hobby veel frustratie oplevert kun je beter stoppen denk ik. Het moet wel leuk blijven.
On-topic,
Hier in Winsum (Gr) een heldere lucht, maar (gezien de satelietbeelden) zou het mij niks verbazen als er later of vannacht nog wat leuks overkomt.
Nou da's niet verkeerd hoor!
Kachelmann wetter laat radarintensiteiten van ruim 150 mm per uur zien in de kern van deze bui. Hagel goed mogelijk dus.
Hier ben ik het helemaal met je eens. Sommige mensen nemen vorspellingen tot het rechtste eind terwijk het alleen om kansen gaat. Of er onweer ontstaat hangt van zoveel factoren af maar als er iets ontbreekt verloopt het gewoon anders. Vroeger zag je mensen wel getreurd maar wel positief reageren, volgende keer gaat het misschien wel los. Ontopic: is de MCS al het ontstaan boven centraal Frankrijk? Gaat daar wel even los met net die losse buitjes.
22 juli 2009
10 t/m 14 juli 2010
19 juni 2013, 27 juli 2013, 19 augustus 2013
Ik zal je dan maar niet tonen wat ik prive naar mijn hoofd krijg omdat iemand weer geen onweer heeft gekregen. Tot KK MONGOOL TELKENS MET JE Tyfus kansen in die geest. En zal je de rest besparen, het is meer dan de klagers hier alleen het is het steeds agressiever worden van mensen jegens mensen die kansen posten. Ook bij KNMI,Weeronline etc etc .
Ik citeer:::::
Dat MEEN je toch niet :o wat zijn dat voor idioten??
Nou ik lees je berichten ook altijd met veel plezier,
maar hier zou ik ook de balen van krijgen zeg, pfff.
Dat kan ver gaan ja in mijn begin jaren zelfs bedreigd met de dood. DaarMaar goed ik ga dit verhaal afsluiten, het word erger en erger. Dit is nou niet gebeurd hoor maar wel een paar andere forse beledigingen die ik getoond heb. Ik ben vrij actief op twitter ook dus het is niet alleen hier. Tis en en en .......
Het is goed zo ik ga me zelf nou meer en meer richten op Chasen, en weer zelf gaan genieten van eventuele onweer.
Ook Helga van Leur is er mee bekent.
De hitte speelt mensen parten. Vooral de twitteraar die RTL-weervrouw Helga van Leur ernstig bedreigde omdat hij zich niet kon vinden in haar weersvoorspelling.
Helga laat via Twitter weten niet goed te weten wat ze moet doen. “Zucht. Zo jammer… #socialmediaterreur Wat nu?!”
'Weerman' Ashoka, alias Winterexpert, beweert op Twitter een betere voorspelling van het weer te kunnen maken en zet zijn woorden kracht bij met allerlei pittige bedreigingen aan het adres van Helga. Hij vindt haar maar een overbetaalde Farizeeër die er niets van snapt. En dat drukken wij het nog voorzichtig uit…
Dat kan ver gaan ja in mijn begin jaren zelfs bedreigd met de dood. DaarMaar goed ik ga dit verhaal afsluiten, het word erger en erger. Dit is nou niet gebeurd hoor maar wel een paar andere forse beledigingen die ik getoond heb. Ik ben vrij actief op twitter ook dus het is niet alleen hier. Tis en en en .......
Het is goed zo ik ga me zelf nou meer en meer richten op Chasen, en weer zelf gaan genieten van eventuele onweer.
Ook Helga van Leur is er mee bekent.
De hitte speelt mensen parten. Vooral de twitteraar die RTL-weervrouw Helga van Leur ernstig bedreigde omdat hij zich niet kon vinden in haar weersvoorspelling.
Helga laat via Twitter weten niet goed te weten wat ze moet doen. “Zucht. Zo jammer… #socialmediaterreur Wat nu?!”
'Weerman' Ashoka, alias Winterexpert, beweert op Twitter een betere voorspelling van het weer te kunnen maken en zet zijn woorden kracht bij met allerlei pittige bedreigingen aan het adres van Helga. Hij vindt haar maar een overbetaalde Farizeeër die er niets van snapt. En dat drukken wij het nog voorzichtig uit…
Mijn hemel, die spoort echt niet. Wat je ook doet, hoe erg je je best ook doet, in elke branch heb je wel idioten er tussen zitten met dit soort laffe 'toetsenbord' acties. Negeren is het beste devies wat ik je kan geven.
Volgende keer weer een nieuwe kans, volgens mij komend weekend