Ook al sinds gisteren een waarschuwing van KNMI plus in mijn update's benoemd + Op meerdere weersites dat zuid-oosten ook aan bod komt. En dit is nog maar de eerste trigger met 2 op komst nog later in de avond en nacht.
Laat je hem de volgende keer toch gewoon staan.Een auto onder het dakje zetten wat 1min werk is haha. Kleine moeite om eventueel flinke materieele schade te voorkomen.
Halen ze hem dr nou onderweg met nog kansen die tot in de nachtelijke uren duren. In noordoosten tot circa 2/3 uur vannacht.
| Gewijzigd: 19 juli 2017, 18:18 uur, door Tatanka
De echte buien moeten nog komen hoor.
Laat je hem de volgende keer toch gewoon staan.Een auto onder het dakje zetten wat 1min werk is haha. Kleine moeite om eventueel flinke materieele schade te voorkomen.
Halen ze hem dr nou onderweg met nog kansen die tot in de nachtelijke uren duren. In noordoosten tot circa 2/3 uur vannacht
Hier in Middelstum zitten we samen met ergens bij Zeeland in een gebied met het minste onweer in Nederland statistisch gezien. Vandaar dat ze raar opkeken dat ik buurt heb gewaarschuwd.... De auto's blijven in de loods staan vannacht....
Hier in Middelstum zitten we samen met ergens bij Zeeland in een gebied met het minste onweer in Nederland statistisch gezien. Vandaar dat ze raar opkeken dat ik buurt heb gewaarschuwd.... De auto's blijven in de loods staan vannacht....
Kleine moeite toch modellen tonen daar gewoon kansen en ook vanavond en vannacht. Dus je kan dat niet anders dan benoemen, daarbij moet het gebeuren een kans is potentie en mogelijk uitkomst van....zeker niet altijd een uitkomst. Anders had ik in de miljoenenjacht ook al meerdere dikke prijzen gehad. | Gewijzigd: 19 juli 2017, 18:25 uur, door Tatanka
Maar zo jaloers op Duitsland.... Je ziet de buien zich ontwikkelen hier in Noord-Oosten en daarna dikke doeg...
Berichten samengevoegd door svenne | Gewijzigd: 19 juli 2017, 18:32 uur, door Sven
Ik heb geen goede hoop meer op vanavond, nergens zijn meer buien te zien uit het brongebied. Niet moeilijk, moet nog allemaal gaan ontstaan
Oja storm in een glas water: vandaar dat er schademeldingen zijn