LENTEDISCUSSIETOPIC 2017
» Klik hier
In het discussietopic staat het actuele en aankomende lenteweer centraal. Hier kan gediscussieerd worden over de laatste pluimen, modelbeoordelingen, et
WAARNEMINGENTOPIC LENTE 2017
» Klik hier
...waar je, naast het meldboek op de homepage, terecht kan om jouw eigen actuele weersituatie te delen.
Regen, hagel, sneeuw, onweer, wind, etc.: deel het gerust, eventueel ondersteund met één of meerdere foto's.
HET GROTE LENTE KLETSTOPIC
Hier ben je welkom om te kletsen over alles omtrent de lente, natuurlijk kan je ook een eigen kletstopic aanmaken in de Kletscorner op het terras. Klagen is hier toegestaan, maar hou het netjes.
| Gewijzigd: 28 februari 2017, 23:08 uur, door Sven
je hebt helemaal gelijk,de afgelopen periode veel hogedruk... de lente is begonnen en jawel het is weer ruk.(hogedrukgebieden op?)
zit er ook niet echt op te wachten waar je het over hebt,hier staan hele grasvelden onder water. er kan nog meer bij!!!!!!!! zucht.
De eerste 15 graden is daarbij aangetikt in het oosten van het land.
Hierbij zullen alle struiken en kleine bomen snel knoppen gaan vormen en straks in bloei komen te staan.
Hmzzz,geen idee waar je dat zie hoor.voor vandaag een z/o windje en morgen 1 keer oost.er kan wel eens een keer n/w wer bij zitten maar meest geven ze toch een west variant op Br.dus geen langdurig o zoals dat eerder aan de orde kwam.dat is allemaal weer verandert
Het weer is altijd ''misschien'' Schaarsbergen. Ze hebben geen glazen bol, het is niet voorspellen maar verwachten. Jij zeurt trouwens nog vaker dan dat het weer veranderd, en dat is vaak.
Edit svenne: nog maar eens vorige citaat verwijderd, gelieve deze niet mee te nemen in je quote | Gewijzigd: 15 maart 2017, 13:37 uur, door Sven
Dat zijn details, nog nooit gebeurd zeker dat die veranderen??? Details worden pas in de laatste 48u duidelijk(er), en dan nog is het vele gevallen (sneeuw, storm, neerslag, behaalde temps,...) gewoon nowcasten. | Gewijzigd: 15 maart 2017, 13:47 uur, door Sven
Laatste dag? Nou ik denk dat er nog wel wat warme dagen gaan komen hoor dit jaar .
Ik merk het aan iedereen, mensen zijn vrolijker, vogeltjes fluiten. Mis alleen de groene bomen nog. Maar ik geniet intens van dit mooie weer! Nu weer even een lading regen voor de plantjes, en dan weer op naar de volgende lente golf.
Nee hoor. Ook vandaag schijnt hier de zon al de hele dag uitbundig bij zo'n 10 of 11 graden, maar omdat er geen zuchtje wind staat voelt het heerlijk aan. Dus niet dat 'waterige zonnetje' wat ik op NOS teletekst lees van Weerplaza. Maarja, je kunt het natuurlijk niet altijd goed voorspellen voor dezelfde dag ... dit valt iig niet onder waterig zonnetje | Gewijzigd: 17 maart 2017, 19:38 uur, door Sven