Wij hebben met OnweerOnline.nl een fantastisch jaar achter de rug, waarbij veel tijd getoken is in verdere ontwikkeling van de site en het forum. Een net nieuw uitgerold forumdesign, een nieuw homepagedesign, nieuwe tools die stuk voor stuk in 2017 verder geoptimaliseerd zullen worden en een aantal uitgebreide video's van o.a. onze bezoeken aan Rijkswaterstaat en de 'jacht op onweer'.
Voor volgend jaar gaan we ons weer volop inzetten voor verdere ontwikkeling van OnweerOnline.nl en hopen we weer 12 maanden van gezelligheid op het forum tegemoet te gaan!
Het grootste dankwoord is aan al onze (fanatieke) leden, die OnweerOnline tot dit succesvolle forum maken: bedankt! | Gewijzigd: 20 december 2016, 15:39 uur, door Justin
Daarnaast zijn júllie het die de site maken tot wat het is; zonder jullie input, bijdragen, schitterende fotos en videos en bovenal jullie enthousiastme was OnweerOnline lang zo leuk niet.
Vanuit mij dan ook nogmaals: Dank voor een mooi jaar, een heel gelukkig, gezond en voorspoedig 2017 gewenst!
Namens het gehele Alpenweerman team fijne feestdagen
Alpenweerman - PROMO - | Gewijzigd: 20 december 2016, 17:18 uur, door Alpenweerman
Ook voor iedereen een boeiend weerjaar 2017 gewenst, maar vooral wat veel belangrijker is: veel geluk en een goede gezondheid!
Ik zal er zeker eentje drinken op jullie gezondheid
Ook ik wil iedereen hele fijne feestdagen toewensen en een heel voorspoedig, gezond en gelukkig 2017!
Dat het een jaar mag worden, waarin ieder zijn of haar favoriete weersomstandigheden tegemoet mag zien.Afgelopen jaar was er weer een om op terug te kijken. Samen hebben we er weer wat geweldigs van gemaakt. De site heeft een enorme metamorfose ondergaan, de inzet van jullie leden was weer geweldig en ik wil het team bedanken voor de superfijne en gezellige samenwerking!
Bedankt allemaal, hele fijne dagen.....en......
Afgelopen jaar was voor mij persoonlijk een erg druk jaar maar ik schrijf nog steeds met veel plezier hier en ik ben voorlopig nog wel even van plan dat te bliijven doen ( of jullie moeten me zat zijn )
Ik waardeer ook altijd zeer de feedback die via verschillende wegen mij bereikt want tenslotte schrijf ik omdat ik het leuk vind maar ik doe het ( hoe cliche ook) natuurlijk voor voor al onze lezers !
Daarnaast wil ook ook Justin en Benjamin bedanken ( en dan neem ik even de vrijheid om dat namens het team doen voor hun enorme inzet, creativiteit en oplossingsvermogen voor de website. Ik denk ook dat we "met recht" mogen zeggen dat we het gezelligste maar ook zeker mooiste weerforum van de Benelux hebben.. en als kers op de taart natuurlijk de samenwerking met Johan en zijn team van www.alpenweerman.nl.!!!
Al deze factoren zijn gewoon een ontzettend mooie mix die eigenlijk het jaar 2017 wel tot een fantastisch jaar moeten maken..
| Gewijzigd: 21 december 2016, 12:15 uur, door Callie-P
| Gewijzigd: 21 december 2016, 13:41 uur, door reedtimmer
Dat 2017 een jaar mag worden met heel veel Winter, Lente, Zomer en Herst!
Verder wil ik alle leden, beheerders en mede-moderators (0-0 & AWM) bedanken voor het afgelopen jaar. Samen hebben we er iets moois van gemaakt en daar gaan we in 2017 zeker mee verder!!
Ik hoop iedereen 1 januari weer heel op het forum te zien! | Gewijzigd: 21 december 2016, 18:12 uur, door Stefanv
zelf volg ik dit forum al best lang ook toen ik geen account had dus ik wil even een compliment geven aan de beheerders dat dit een hele leuke forum is.
PS
Niet teveel bier drinken ;P
Site: http://www.art-of-thunders.nl
Twitter: @LeonEikenaar
Ook richt ik mij even tot de studenten onder ons: ik wens hun veel succes tijdens de blok en examens!
Tropische dagen 2019: 13 (warmste dag: 25 juli 2019 met 41,5°C)
---
Onweersdagen 2020: -
Tropische dagen 2020: -
Hoogste temperatuur 2020: -