De gezelligste tijd van het jaar is weer aangebroken, deel jouw kerstsfeer met ons.
Sint en zijn kornuiten zijn weer naar huis.
Buiten is het guur en koud...(als we de komende dagen even niet meerekenen....).
De open haard gaat weer aan, de huizen worden weer mooi gedecoreerd. Kortom de gezelligste tijd van het jaar is weer aangebroken.
We zijn heel benieuwd hoe jij jouw huis versierd, dus schroom niet en post hier jouw foto's.
Ik zal hierbij de aftrap doen:We hebben geen echte open haard.... nou dan maak je er toch zelf een met kastje, hout en kerstlampjes .
Aangezien een vensterbank niet zo heel breed is, ben ik op het raam gewoon verder gegaan.
Ik vind het leuk om met verschillende hoogtes te werken
Het vijvertje op het raam heb ik doorgetrokken in het dorpje, als zijnde een slootje om een geheel te krijgen. Uiteraard hoorde er ook wat winterpret bij
Ook poesje "mauw" mag niet ontbreken
Ik had geen waterput, dus even creatief bezig geweest met medicijnbekertje, takjes, mos en een vingerhoedje
Ook Fikkie is van de partij
Zelfs onze dieren heb ik in kerstsfeer gezet
Ook de boom mag natuurlijk niet ontbreken, met zijn 300 lampjes en de kersttrein eronder. De tunnel is gemaakt van een lege snoepdoos, aluminiumfolie en een likje verf.
En...Hoe zit jij erbij? | Gewijzigd: 6 december 2016, 11:57 uur, door Joyce.s