Maar vanuit het raam op m'n werk kon ik wel een mooie onweerswolk zien ontstaan...
woensdag (vandaag) was het eigenlijk een beetje een grauwe grijze dag, veel donkere wolken maar geen geen spatje regen gevallen, toch maar even foto's genomen... | Gewijzigd: 20 januari 2008, 20:11 uur, door Marga
Was dit ook 's morgens vroeg rond een uur of half 8? als dat zo is dan heb ik dezelfde bui gevolgd vanaf huis tot aan schiphol, van plukje tot CB! in minder dan een uur! Prachtig!
zo zag ie er uit vanaf Shiphol Oost, 08:30:
[img width=426 height=320]http://www.xs4all.nl/~mnierop/wisselfolder/2007-07-10/IMG_1463.JPG[/img]
Wat ik ook frapant vond was dat dt aambeeld na een paar minuten alweer opgelost was, zonder onweer of regen bij ons achter te laten.
Lots
Was dit ook 's morgens vroeg rond een uur of half 8? als dat zo is dan heb ik dezelfde bui gevolgd vanaf huis tot aan schiphol, van plukje tot CB! in minder dan een uur! Prachtig!
Wat ik ook frapant vond was dat dt aambeeld na een paar minuten alweer opgelost was, zonder onweer of regen bij ons achter te laten.
Lots
Nee helaas... deze is gemaakt op 10-07-07 om 10:30 ongeveer... ik was die dag druk aan het werk, dus heb helaas die dag weinig ervan gezien... zag wel dat het in het westen mooi weer was en in het oosten steeds van alles ontstond, daar was het erg donker!! Maar jou foto is echt super mooi, zag dat je hem in de fotowedstrijd hebt gegooid, erg goed idee!! Maakt een goeie kans!!