Ja en vind ik het ook flauw dat er nu alleen gfs kaartjes worden geplempt. Selectieve berichtgeving.
Gaat ook lastig als Ec er niet is. Gfs heeft nou eenmaal meer runs en komt 4x per dag en Ec maar 2x.
7 uur begint de Ec weer dus komt zo vanzelf wees gerust. | Gewijzigd: 15 januari 2017, 18:42 uur, door lans
Ja en vind ik het ook flauw dat er nu alleen gfs kaartjes worden geplempt. Selectieve berichtgeving.
Gaat ook lastig als Ec er niet is. Gfs heeft nou eenmaal meer runs en komt 4x per dag en Ec maar 2x.
7 uur begint de Ec weer dus komt zo vanzelf wees gerust.
Ok. Weet ik dat ook weer.
edit jenssweerts: plaatje uit citaat gehaald | Gewijzigd: 15 januari 2017, 20:22 uur, door Jenss
edit jenssweerts: Dit is inderdaad niet de meest winterse setting, maar vergeet dan ook niet te vermelden dan ec voor dinsdag zo'n 6 graden kouder is geworden! ipv 2 graden staat er nu -3 in overdag. Om maar te zeggen dat de modellen nog fors schuiven! | Gewijzigd: 15 januari 2017, 20:26 uur, door Jenss
Een groot deel? Regio noord-oost?
Daar is het inmiddels ook mistig.
Het zal toch niet zijn dat ecmwf nu zielig achter gfs gaat aan zitten. Wat een sneu model begint dat te worden Wel beter voor ons
| Gewijzigd: 15 januari 2017, 21:42 uur, door JOHNNY123
Het zal toch niet zijn dat ecmwf nu zielig achter gfs gaat aan zitten. Wat een sneu model begint dat te worden Wel beter voor ons
Zielig achter Gfs aan gaan zitten, het model gaat igg weer ergens achteraan zitten. Tis ook de eerste run die weer een beetje overstag gaat. Want anders was het helemaal stront geweest. Dat zielige gebeuren houd igg alle opties nog open in een vorstperiode.
Zielig achter Gfs aan gaan zitten, het model gaat igg weer ergens achteraan zitten. Tis ook de eerste run die weer een beetje overstag gaat. Want anders was het helemaal stront geweest. Dat zielige gebeuren houd igg alle opties nog open in een vorstperiode.
Het was ook sarcastisch, ironisch of wat dan ook... :P Ik ben al heel blij dat de modellen meer naar gfs toe trekken Moet nog wel wat steeds verbeterd worden
Verschillen zullen wel groot zijn aankomende week tussen west en oost.
Nu maar hopen op een geweldige hoeveelheid sneeuw.
Tot en met het weekend vrijwel geen kans op neerslag