https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Edit EC240
Meandering... kansen op hogedrukblokkades bij Groenland en IJsland blijven aanwezig. Wel tijdelijk in een koudere variant van de westcirculatie
| Gewijzigd: 3 januari 2017, 20:00 uur, door JOHNNY123
Wat zou het beste senario zijn? Ik ben wat dat betreft echt een leek ☹️ | Gewijzigd: 3 januari 2017, 21:03 uur, door Sven
Wel dat staat al even in de kaarten hoor Is ook al regelmatig over gepost
Citaat van kdekool, dinsdag 3 januari 2017, 20:00 uur Wat zou het beste senario zijn? Ik ben wat dat betreft echt een leek ☹️ Het beste scenario voor winterweer is sowieso dat er vanaf de oceaan geen depressies onze kant uikomen
Dus ofwel zien we graag een oceaan die volledig geblokkeerd is met hogedruk ofwel dat depressies naar zuid-europa koersen en wij met een hogedrukgebied ten noorden(oosten) van ons zitten
Berichten samengevoegd door svenne | Gewijzigd: 3 januari 2017, 21:12 uur, door Sven
Edit svenne: zie vorige pagina in dit topic
LOL vorige pagina, haha, maar niet eerder. Toen werd het zaterdag stuk zachter.
Berichten samengevoegd door svenne | Gewijzigd: 3 januari 2017, 21:12 uur, door Sven
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
en een reactie die ik daar boven heb beantwoord volgens mij deed ik wat verkeerd
ben niet heel goed met forums lol :S | Gewijzigd: 3 januari 2017, 21:19 uur, door richard4
Hieronder de meest recente 10-daagse van ECMWF, het front dat vrijdagnacht voor wel een gladde situatie (sneeuw/ijzel?) kan zorgen, is hoogstwaarschijnlijk de overgang naar het zachtere weertype.