https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Edit EC240
Meandering... kansen op hogedrukblokkades bij Groenland en IJsland blijven aanwezig. Wel tijdelijk in een koudere variant van de westcirculatie
| Gewijzigd: 3 januari 2017, 20:00 uur, door JOHNNY123
Wat zou het beste senario zijn? Ik ben wat dat betreft echt een leek ☹️ | Gewijzigd: 3 januari 2017, 21:03 uur, door Sven
Wel dat staat al even in de kaarten hoor Is ook al regelmatig over gepost
Citaat van kdekool, dinsdag 3 januari 2017, 20:00 uur Wat zou het beste senario zijn? Ik ben wat dat betreft echt een leek ☹️ Het beste scenario voor winterweer is sowieso dat er vanaf de oceaan geen depressies onze kant uikomen
Dus ofwel zien we graag een oceaan die volledig geblokkeerd is met hogedruk ofwel dat depressies naar zuid-europa koersen en wij met een hogedrukgebied ten noorden(oosten) van ons zitten
Berichten samengevoegd door svenne | Gewijzigd: 3 januari 2017, 21:12 uur, door Sven
Edit svenne: zie vorige pagina in dit topic
LOL vorige pagina, haha, maar niet eerder. Toen werd het zaterdag stuk zachter.
Berichten samengevoegd door svenne | Gewijzigd: 3 januari 2017, 21:12 uur, door Sven
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
en een reactie die ik daar boven heb beantwoord volgens mij deed ik wat verkeerd
ben niet heel goed met forums lol :S | Gewijzigd: 3 januari 2017, 21:19 uur, door richard4
Hieronder de meest recente 10-daagse van ECMWF, het front dat vrijdagnacht voor wel een gladde situatie (sneeuw/ijzel?) kan zorgen, is hoogstwaarschijnlijk de overgang naar het zachtere weertype.
Er is wel nog redelijk wat spreiding voor zaterdag, maar het grootste deel van de leden laten de zachtere lucht wel binnenstromen. Slechts enkele leden laten een klein uitstel zien hiervan. Sommige leden van GFS zinspelen hier ook op.
De komende dagen zal het beeld stilaan wel duidelijker worden
Oja nog een edit: lijkt wel een redelijk koude nacht te worden van donderdag naar vrijdag. Voor vrijdag zijn de kansen op een ijsdag zijn ook toegekomen.
| Gewijzigd: 3 januari 2017, 21:47 uur, door Sven
Hieronder de meest recente 10-daagse van ECMWF, het front dat vrijdagnacht voor wel een gladde situatie (sneeuw/ijzel?) kan zorgen, is hoogstwaarschijnlijk de overgang naar het zachtere weertype.
Er is wel nog redelijk wat spreiding voor zaterdag, maar het grootste deel van de leden laten de zachtere lucht wel binnenstromen. Slechts enkele leden laten een klein uitstel zien hiervan. Sommige leden van GFS zinspelen hier ook op.
De komende dagen zal het beeld stilaan wel duidelijker worden Die lijntjes aan het eind van de 10 daagse die ineens onder nul duiken Nee op naar de volgende poging...
Edit svenne: eerst maar eens naar vrijdagnacht toewerken | Gewijzigd: 3 januari 2017, 21:44 uur, door Sven
en een reactie die ik daar boven heb beantwoord volgens mij deed ik wat verkeerd
ben niet heel goed met forums lol :S Slechte winter ? Da's een beetje vroeg, winterseizoen is net begonnen. In ieder geval is het al beter in vergelijking met afgelopen jaren (Kijk naar de helmangetallen). En kijkend naar de drukverdelingen de afgelopen periode geeft dat nog altijd uitzicht op een winterse periode. Puzzelstukjes moeten ff goed vallen. Vrijdag waarschijnlijk weer een winters prikje.
Leuk om verder te blijven volgen, het is nu nog te vroeg om deze kans verder te bespreken. Eventuele sneeuw zou ook zo maar ijzel kunnen zijn.
Wordt vervolgd
<afbeelding>
Goed of slecht?
edit callie-p : goed, maar het is erg lange termijn..gezien de ontwikkelingen van de laatse weken is een termijn van 5 dagne al bijna onbetrouwbaar.. | Gewijzigd: 4 januari 2017, 01:20 uur, door Justin
laten we hier niet op de man spelen, en als je een lange termijn kaart plaatst..zet er dan een dusdanig commentaar bij dat iedereen begrijpt dat je zo een kaartje post voor de fun (hoe het zou kunnen zijn) maar dat iedere lezer moet beseffen dat ze niet realistisch zijn.
Thanks
p.s ik ben ook uit mijn hum dat de winter zo dichtbij is maar tegelijk weer zo ver weg..we hebben nog een paar maanden.. dus laten we het hier gezellig houden! | Gewijzigd: 4 januari 2017, 00:27 uur, door Callie-P
Ja tuurlijk is het ver weg, maar elke leuke setting is welkom naar mijn menining ! Of het uitkomt is een ander verhaal
Hou het gezellig
Edit callie-p zie mijn post hierboven .. | Gewijzigd: 4 januari 2017, 00:29 uur, door Callie-P