Zelfde in de zomer. Onweer trekt altijd langs me heen, en wanneer ik op vakantie ben krijgt m'n thuis de volle laag. Kom ik een paar dagen later thuis, gaat het los op de vakantiebestemming. En het is werkelijk waar steeds hetzelfde verhaal... Hier nu slechts wat ijzel...
Desalniettemin hoop ik dat iedereen plezier heeft van de sneeuw, ik gun het de liefhebbers zeker! En graag zie ik foto's van die tientallen centimeters tegemoet!
Zelfde in de zomer. Onweer trekt altijd langs me heen, en wanneer ik op vakantie ben krijgt m'n thuis de volle laag. Kom ik een paar dagen later thuis, gaat het los op de vakantiebestemming. En het is werkelijk waar steeds hetzelfde verhaal... Hier nu slechts wat ijzel...
Desalniettemin hoop ik dat iedereen plezier heeft van de sneeuw, ik gun het de liefhebbers zeker! En graag zie ik foto's van die tientallen centimeters tegemoet!
KEn dat maar altegoed, net zoiets als je wat nodig hebt kan je het niet vinden, heb je het niet nodig vind je het.
Lijkt me makkelijk praten als de laatste elfstedentocht 20 jaar geleden was. Kans op een elfstedentocht is nihil.
Ben die dooie grijze koude boel echt spuugzat | Gewijzigd: 17 februari 2017, 11:27 uur, door Dominique de Graaff
toch?
edit svenne: 1 maart bij de start van de lente | Gewijzigd: 18 februari 2017, 17:43 uur, door Sven
Deze was er vorig jaar wel kan ik me herinneren en dat kwam goed uit ivm de wind die toen werd voorspeld.
Zoals ook nu lijkt stevenen we deze week weer op een stormpje af, echter ben ik zelf nogal een leek in kaarten lezen.
Het zou me iig een eind opweg helpen ivm het opbouwen van onze wagen.
Dank.
Ben je ook weer negatief.
oja we spreken elkaar weer in 2018 zeker aangezien 2017 toch een slecht jaar wordt, tot dan!
*kijkt naar kalender.
*kijkt naar ''nog lang niet voorbij''
*schudt hoofd.