Edit svenne: post ff voor je aangepast, je weet wel waarom | Gewijzigd: 5 februari 2017, 14:07 uur, door Sven
Edit svenne: post ff voor je aangepast, je weet wel waarom
Deze hebben leuke wintersport aanbiedingen!!.
https://www.wintertrex.nl/
EC run van 20:00u. hedenavond wil mij zelfs gelijk gaan geven. Dit is gewoon een herhaling. Het "net niet" gebeuren. Beetje nachtvorst, beetje dooi... en dat was het. | Gewijzigd: 5 februari 2017, 20:58 uur, door RaymondVL
Herinner je ook nog de periode van 13 januari? Waarvan de modellen 5 dagen van te voren ook een droomscenario gaven en dag na dag minder werden? Menig TV weerpresentator zei dat we op de schaatsen konden en dit hebben ze geweten door de azijnzeikers die het het al gauw zachter zagen worden in de pluimen. Maaar dit werd 2 weken uitgesteld en we hebben de eerste natuurijs(baan) tochten gehad en meerdere mensen hebben op de grotere plassen geschaatst.
Wat ik wil zeggen. Geniet van deze week en kijk in de loop van de week wat ALLE weerkaarten met het weekend willen gaan doen. | Gewijzigd: 5 februari 2017, 21:29 uur, door Sven
Gewoon gaan genieten van de verwachte zon i de middagen en rijp in de ochtenden.
Dit is namelijk ook mooi winterweer. | Gewijzigd: 7 februari 2017, 12:17 uur, door marcuz
De signalen zijn nogal onduidelijk.
Er wordt eerst een terugkeer van de winter beloofd en daarna begint ook meteen het terugkrabbelen weer.
Dit lijkt een herhaling van zetten.
Opvallend is ook dat men in de zomer precies hetzelfde doet, bijvoorbeeld met de aankondiging van onweer of een komende hittegolf.
Veel te snel worden er verwachtingen gewekt die niet nagekomen kunnen worden.
Wellicht gaat het deze week anders, maar ik twijfel wel.
Er wordt eerst een terugkeer van de winter beloofd en daarna begint ook meteen het terugkrabbelen weer.
Dit lijkt een herhaling van zetten.
Opvallend is ook dat men in de zomer precies hetzelfde doet, bijvoorbeeld met de aankondiging van onweer of een komende hittegolf.
Veel te snel worden er verwachtingen gewekt die niet nagekomen kunnen worden.
Wellicht gaat het deze week anders, maar ik twijfel wel. Je kan het beter onder woorden brengen dan mij . Wat ik inderdaad aan wil geven, wij zitten altijd aan de verkeerde kant. In de zomer onweer? Rij naar Duitsland en je zit er middenin. Sneeuw in de winter? Rij 2 uurtjes en je zit tot je buik in de sneeuw. Moet wel zeggen dat we qua hitte genoeg kregen de laatste jaren met zo nu en dan 35+. En het word wel iets beter sinds afgelopen zomer, in ieder geval onweer gehad en 13 januari een pak sneeuw. | Gewijzigd: 7 februari 2017, 18:38 uur, door Sven
Naar mijn mening heeft het niets met klagen te maken maar constateer ik gewoon de feiten.
Als je met de dag leeft heb je ook geen weersvooruitzichten nodig want dan maakt het niet uit wat er komt.
Mensen die wel graag willen weten wat er de komende dagen gaat komen letten wel op de weersberichten en gaan er vanuit
dat deze ook kloppen. Op korte termijn dan laten we zeggen tot hooguit een week.
Men verwacht niet dat het weer over 14 dagen betrouwbaar is want dat klopt toch niet.
De winter is nog niet voorbij maar ik ervaar het tot nu toe niet als een normale winter ondanks een paar schaatsdagen.