Volgende keer neemt niemand de waarschuwingen meer serieus.
Juist de code Oranje en code Geel had dit moeten voorkomen.
http://m.telegraaf.nl/article/27440297/met-dank-aan-het-knmi | Gewijzigd: 16 januari 2017, 15:53 uur, door Han
Nou, dat is toch ook best gezellig? Ik word altijd heel vrolijk van narcissen. | Gewijzigd: 16 januari 2017, 18:25 uur, door kakelot
Februari 1956:
Gemiddelde tempratuur: -6,7
Kan nog gemakkelijk ijskoud worden in februari! Met zelfs in de laatste decade van februari strenge vorst en matige vorst overdag!
En zo zijn nog meer voorbeelden zoals recentelijk februari 2012
| Gewijzigd: 16 januari 2017, 19:08 uur, door JOHNNY123
In de winters zoals de laatste jaren wil ik altijd dat het snel weer zomer gaat worden. Is het eenmaal zomer zitten we weer met 16 graden of onweersbuien die over heel Europa behalve Nederland trekken. Keer op keer die dooie mussen hier en beloftes van 'meteorologen' die niet uitkomen. Deze periode is daar weer een mooi voorbeeld van. | Gewijzigd: 16 januari 2017, 19:20 uur, door Schaarsbergen
Februari 1956:
Gemiddelde tempratuur: -6,7
Kan nog gemakkelijk ijskoud worden in februari! Met zelfs in de laatste decade van februari strenge vorst en matige vorst overdag!
En zo zijn nog meer voorbeelden zoals recentelijk februari 2012
Het kan ook allemaal nog wel, maar je hebt hier altijd wel van die azijnpissers die halverwege januari al om de lente vragen...Ik ga toch ook al niet in september vragen om de winter.
| Gewijzigd: 16 januari 2017, 20:11 uur, door De Friese Weerman
als er op dit forum altijd mooie winterkaartjes voorbij komen dan is dat leuk maar dan ga ik niet lopen juichen omdat het vaak niet uitkomt lange termijn verwachting is lastig en als er dan wel koud weer aan komt dan is dat mooi maar op de laatste moment is het dan al weer een stuk minder geworden.
als er deze weken geen kou meer komt en niks gebeurd gaan we ook al zo richting de lente dus als er de komende weken niks komt dan mag de lente wel weer komen van mij.
maar ik zei ook in mijn andere reactie we hebben februari nog in 2012 was toen ook zo een jaar echt heel erg koud weer.
dus voor mensen hier niet zo snel de hoop verliezen er komt vast nog wel een periode met mooi winterweer als we geluk hebben.
nu moeten we even genieten van deze dagen met koud weer want beter een paar dagen vorst dan helemaal niks.
,,, als de novemberstormen in januari komen ,kunnen we in februari/maart ,, van een winter gaan dromen,,,
volgens mij worden wij wintergekken voor de GEK gehouden door moedertje natuur en schuift alles een beetje op .
bij de meeste weersinstituten of hoe ze ook mogen heten ,zitten ze met hun computertjes/ satelietjes te stoeien
ook daar zijn ze de kluts ffffff kwijt ,,, zijn het toch de uitbarstingen van de zon ,,
,,, als de novemberstormen in januari komen ,kunnen we in februari/maart ,, van een winter gaan dromen,,,
volgens mij worden wij wintergekken voor de GEK gehouden door moedertje natuur en schuift alles een beetje op .
bij de meeste weersinstituten of hoe ze ook mogen heten ,zitten ze met hun computertjes/ satelietjes te stoeien
ook daar zijn ze de kluts ffffff kwijt ,,, zijn het toch de uitbarstingen van de zon ,,
nee, de zon is juist hard op weg om naar een zonne- minimum te gaan . Daar kom ik zo even op terug in het topic uitbarstingen vd zon en aurora borealis. | Gewijzigd: 17 januari 2017, 09:38 uur, door Joyce.s
Tja wat betreft de winter het zag er hoopvol uit en ik zag zelfs het beroemde stoplicht even op groen staan maar goed iets zegt me dat we toch een winter gaan krijgen nog, het lijkt allemaal een beetje op 2012 toen we ineens zelfs bijna een Elfstedentocht zouden gaan krijgen. Helaas het is niet gebaseerd op pluimen of langetermijn grafieken etc. maar slechts een gevoel. Koude tenen is toch winter in aantocht of niet hahaha? Nee (en ik weet dat dit niet de juiste plek is, sorry moderator) maar wil alleen maar zeggen keep up the good work en ik volg het allemaal met veel plezier.
edit jenssweerts: Van harte welkom op het forum en bedankt voor de complimenten! Stel je gerust even voor in een apart voorsteltopic. Natuurlijk hopen we allemaal op zo'n scenario als 2012, maar dat is nog afwachten geblazen!
| Gewijzigd: 17 januari 2017, 12:30 uur, door Jenss