Schaarsbergen kijk even naar de post boven je! volgens mij is die toch echt goed voor vele ijsdagen in het midden van nederland.
weervrouw Harma Boer van regio noord/ noordoosten ziet de dooi alweer aankomen
voor aankomende week ,dus geen schaats plezier of sneeuwgevechten
Of jij het realistisch vind is niet relevant. Wat wel relevant is is dat er op sommige plekken 15 cm sneeuw ligt en er op de Noordzee een volgende sneeuwstoring klaar ligt. En dat er voor het hele weekend sneeuwbuien verwacht worden. Dan mag het van mij overdag best 1 of 2 graden dooien hoor! | Gewijzigd: 13 januari 2017, 11:39 uur, door Schaarsbergen
Of jij het realistisch vind is niet relevant. Wat wel relevant is is dat er op sommige plekken 15 cm sneeuw ligt en er op de Noordzee een volgende sneeuwstoring klaar ligt. En dat er voor het hele weekend sneeuwbuien verwacht worden. Dan mag het van mij overdag best 1 of 2 graden dooien hoor!
Of jij denkt dat er 30 cm ergens komt te liggen lijkt mij ook niet relevant. Ik zou het ook willen, hoor. 15 cm ligt er momenteel sowieso nergens (meer). Ik hoop met je mee, maar 30 cm lijkt mij wat veel t/m maandag. | Gewijzigd: 13 januari 2017, 12:15 uur, door Edwin.
Of jij het realistisch vind is niet relevant. Wat wel relevant is is dat er op sommige plekken 15 cm sneeuw ligt en er op de Noordzee een volgende sneeuwstoring klaar ligt. En dat er voor het hele weekend sneeuwbuien verwacht worden. Dan mag het van mij overdag best 1 of 2 graden dooien hoor!
Of jij denkt dat er 30 cm ergens komt te liggen lijkt mij ook niet relevant. Ik zou het ook willen, hoor. 15 cm ligt er momenteel sowieso nergens (meer). Ik hoop met je mee, maar 30 cm lijkt mij wat veel t/m maandag.
15 cm ligt er wel. Maar ik ga daarover verder niet in discussie
weervrouw Harma Boer van regio noord/ noordoosten ziet de dooi alweer aankomen
voor aankomende week ,dus geen schaats plezier of sneeuwgevechten
Serieus mensen???? Het moet nog beginnen en nu al sacherijnig vanwege een scheve schaats van Harma Boer? Valt me nog mee dat de term "lente" nog niet is gevallen. Kom op! Wees positief en geniet gewoon. Na al die slechte winters is het best logisch dat er wat achterdocht is maar overdrijven is ook een vak.
actueel is daar al veel van weggedooit.
| Gewijzigd: 13 januari 2017, 16:47 uur, door Sven
Zo hebben we nu al 2x ijzel gehad, toen waren de temperaturen aan de grond oké, alleen die op hogere hoogte waren die te hoog.
Vannacht was het andersom, de temperaturen hoog in de lucht waren oké, alleen die aan de grond waren te hoog.
Hopelijk komt de goede combinatie binnenkort, het gaat in ieder geval volgende week een stuk kouder worden aan zowel de grond als de hogere luchtlagen, alleen ontbreekt de neerslag dan weer, maar wat niet is kan nog komen! (het is immers nog middellange termijn.)
actueel is daar al veel van weggedooit.
Ik moet je gelijk geven dat de zon de sneeuwdek enigszins heeft aangetast. Maar ik vertrouwde toch echt op mijn eigen liniaal en die kwam in de achtertuin tot 14 cm. | Gewijzigd: 13 januari 2017, 16:46 uur, door Sven
"Yes we can!! "
Termijn : tot 10 dagen vanaf plaatsing
Let's make winter great again!!